Новини
Гостьова лекція "Міждисциплінарність: поняття, відмінності та особливості побудови наукових досліджень"
15 вересня 2025 року здобувачі освітнього ступеня «магістр» та «доктор філософії» спеціальностей D3 Менеджмент та D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок мали чудову нагоду прослухати гостьову лекцію Юлії Богданівни ФЕЛЕНЧАК, д-ра екон. наук, доцента, професорки ЗВО «Львівський університет бізнесу та права», запрошеної професорки програми післядипломної освіти у галузі суспільства, культури та кордонів Державного університету західної Парани (м. Фос-ду-Іґуасу, Бразилія) на тему: «Міждисциплінарність: поняття, відмінності та особливості побудови наукових досліджень».
Фабрика2.0 і торгова марка OBZOR приймала студентів 4-го курсу спеціальності Менеджмент
17.09.2025 кафедра МЕСЦТ ХУУП продовжує знайомити здобувачів вищої освіти з сучасним бізнесом.
Сьогодні Фабрика2.0 і Торгова марка OBZOR приймала студентів 4-го курсу спеціальності Менеджмент.
Зустріч організувала професорка кафедри Світлана Ковальчук. З діяльністю і організацією бізнес-процесів студентів ознайомлювали власники бізнесу - Нікита та Юрій Процанюки.
Візит до маркетингової агенції TheKasta
12 вересня 2025 року здобувачі вищої освіти Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова за спеціальністю D5 Маркетинг відвідали маркетингову агенцію TheKasta.
Метою візиту було ознайомлення з практичними аспектами діяльності сучасної маркетингової компанії та особливостями організації її роботи. Агенція TheKasta успішно функціонує на ринку понад чотири роки та під керівництвом засновниць — Алли Бевзи та Інни Климчук — посідає активну позицію у сфері просування брендів, розробки креативних стратегій і впровадження інноваційних маркетингових рішень.
Ярмарок вибіркових дисциплін у магістратурі – можливість обрати своє майбутнє!
8 вересня 2025 року відбувся ярмарок вибіркових дисциплін на факультеті економіки та управління для студентів магістратури першого року навчання. На відкритті ярмарку деканеса факультету економіки і управління, Тетяна ТЕРЕЩЕНКО, від імені викладачів та адміністрації привітала магістрантів зі стартом нового навчального року та запросила взяти участь у формуванні освітнього маршруту через вибіркові дисципліни. Наголосила, що вибірковий блок дає можливість поглибити компетенції за обраним напрямом, розвинути індивідуальні інтереси й зробити навчання більш адаптивним до ринку праці. Предмети викладатимуть викладачі кафедри, які мають значний досвід і націлені на розвиток сучасного управлінця, поєднуючи креативність та аналітичне мислення – усе те, що є запорукою успіху в сучасних умовах розвитку економіки.
Ярмарка вибіркових дисциплін для студентів першого курсу спеціальності D3 «Менеджмент»
9 вересня 2025 року на спеціальності D3 «Менеджмент» відбулася ярмарка вибіркових дисциплін для студентів першого курсу факультету управління та економіки Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова. Захід став важливим етапом у навчальному процесі, адже саме тут студенти мали можливість ознайомитися зі змістом навчальних дисциплін, які пропонуються на вибір у межах освітньої програми. Науково-педагогічні працівники презентували дисципліни, розкривали їх практичну цінність, перспективи застосування знань у професійній діяльності та можливості розвитку особистісних компетентностей.
Тренінг-курс "Лідерство і командна робота"
Лідерство - це те, чому не можна навчити, але це та якість, яка має бути притаманною сучасним менеджерам!
Для розвитку лідерських якостей здобувачам ОП МЕНЕДЖМЕНТ бакалаврського рівня пропонується тренінг-курс "Лідерство і командна робота"
Перші кроки вже зроблені!
Відпрацювали в командах нестандартні бізнес-ситуації з подальшою презентацією отриманих результатів!
Майбутні маркетологи відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0"
Майбутні маркетологи 9 вересня відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0". Це супер-подія і море вражень. Своїм досвідом з майбутніми маркетологами ділився співвласник бізнесу ТМ "OBZOR" Никита Процанюк.
Студенти-маркетологи дізналися про роботу та технологічні особливості виробничого підприємства; історію виникнення бренду; особливості роботи з мультибрендовим асортиментом; чому необхідно створювати сторіз та цікавий контент. Також під час екскурсії відбулося друге засідання студентського наукового гуртка "Marketing Business Community".
Знайомство з майбутніми маркетологами
Досить насиченим виявився понеділок 8.09.2025 для #МаркетошкиХУУП. В рамках навчальної практики "Вступ до фаху" опановували досвід самопрезентації. Вийшло креативно і душевно. Професор Світлана Ковальчук відзначила, що їй як гаранту ОП, цікаво було дізнатися про захоплення, цінності і прагнення наших здобувачів вищої освіти за спеціальністю D5 Маркетинг
З'ясувалося, що Маркетинг в ХУУП обрали 5 золотих медалістів. Більшість здобувачів мають активну життєву позицію - долучалися до волонтерської діяльності, розробляли екологічні проєкти, були залучені до шкільного самоврядування. З наших дівчаток можна сформувати волейбольну команду, а з хлопців - футбольну. За необхідності, дівчата можуть утворити танцювальний гурт. А ще - здобувачі мають музичну освіту і вміють малювати
І всі без винятку полюбляють фотографувати, вести свою сторінку в Instagram, і прагнуть віднайти себе у МАРКЕТИНГУ
Новий тиждень - нові враження!!!
Маркетошки #ХУУП в рамках курсу "Вступ до фаху" відвідали ТОВ «ХЕЛЕР КОСМЕТИКС» — український виробник органічної лікувальної косметики на основі природних компонентів: екстрактів цілющих рослин, настоїв трав, мінеральних речовин, ефірних масел і вітамінів!
Саме на базі "Healer Cosmetics" відбулося перше засідання студентського наукового гуртка "Marketing Business Community"
В процесі екскурсії та подальшої дискусії здобувачі вищої освіти за спеціальністю D5 Маркетинг мали можливість ознайомитися:
🍀зі специфікою діяльності підприємства;
🍀з організацією роботи його маркетингової служби;
🍀процесом прийняття і ухвалення управлінських рішень у сфері маркетингу тощо/
Дуже важливо на початку кар'єри отримати інформацію стосовно майбутнього фаху від практиків, занурених у професію!
Дякуємо директору ТОВ "ХЕЛЕР КОСМЕТИКС" Вадим Пилипчук та його дружньому та креативному колективу!
Відвідини "Гуфі-центр" на практиці "Вступ до фаху"
2 вересня 2025 року студенти 1 курсу спеціальності Менеджмент 2 група в межах вивчення дисципліни Навчальна практика "Вступ до фаху" відвідали Навчальний центр поводження з відходами "Гуфі-центр", м. Хмельницький. Складається Центр з п’яти залів: медійного, сміттєвого жаху, розумного поводження з відходами, компостувальня та зал сміттєпереробного комплексу та вміщує більше 30 інтерактивних експонатів. Завдяки цьому візиту студенти отримали теоретичні та практичні навички, які в майбутньому допоможуть бути більш свідомими громадянами по відношеню до охорони довкілля та розумного використання ресурсів