Перейти до основного вмісту
Lex et Juctitia

Увага!
Новий сайт університету працює у тестовому режимі. Проводиться наповнення та перенесення контенту зі старої версії. 

Перехід на стару версію сайту за посиланням >>

Вчена рада

Вчена рада університету є колегіальним органом університету, що створюється в кількості до 25 членів для вирішення основних питань діяльності університету, відповідно до Положення, затвердженого ректором. Вчена рада університету працює за затвердженим планом. Засідання Вченої ради проводяться не рідше одного разу на місяць, термін повноважень становить п’ять років.
 

Вчена рада університету:

  • визначає стратегію і перспективні напрями розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності університету;
  • розробляє і подає Конференції трудового колективу проект статуту університету, а також рішення про внесення змін і доповнень до нього;
  • ухвалює фінансовий план і річний фінансовий звіт університету;
  • визначає систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості вищої освіти;
  • ухвалює за поданням ректора рішення про утворення, реорганізацію та ліквідацію структурних підрозділів;
  • обирає за конкурсом таємним голосуванням на посади деканів, завідувачів кафедр, професорів і доцентів, директора бібліотеки, керівників філій;
  • затверджує освітні програми та навчальні плани для кожного рівня вищої освіти та спеціальності;
  • ухвалює рішення з питань організації освітнього процесу, визначає строки навчання на відповідних рівнях;
  • ухвалює основні напрями проведення наукових досліджень та інноваційної діяльності;
  • оцінює науково-педагогічну діяльність структурних підрозділів;
  • присвоює вчені звання професора, доцента та старшого дослідника і подає відповідні рішення на затвердження до атестаційної колегії центрального органу виконавчої влади у сфері освіти і науки;
  • затверджує положення та інші локальні нормативні акти, обов’язковість затвердження яких визначена чинним законодавством або Статутом університету;
  • обирає за конкурсом таємним голосуванням науково-педагогічних працівників загальноуніверситетських кафедр, а також вирішує інші питання, які пов’язані з функціонуванням таких кафедр;
  • розглядає інші питання діяльності університету відповідно до Статуту університету.

Вчену раду університету очолює її голова, який обирається таємним голосуванням з числа членів Вченої ради, які мають науковий ступінь та/або вчене (почесне) звання, на строк діяльності Вченої ради.

Секретарем Вченої ради є вчений секретар університету.

До складу Вченої ради університету входять за посадами ректор, проректори, декани факультетів, вчений секретар, директор бібліотеки, головний бухгалтер, керівники органів самоврядування та виборних органів первинних профспілкових організацій працівників університету, а також виборні представники, які представляють наукових, науково-педагогічних працівників і обираються з числа завідувачів кафедр, професорів, докторів філософії, докторів наук, виборні представники, які представляють інших працівників університету і які працюють у ньому на постійній основі, виборні представники аспірантів, докторантів, слухачів, керівники виборних органів первинних профспілкових організацій студентів та аспірантів, керівники органів студентського самоврядування відповідно до квот, визначених Статутом університету та Положенням про Вчену раду ХУУП імені Леоніда Юзькова.

При цьому не менш як 75 % складу Вченої ради повинні становити наукові, науково-педагогічні працівники університету і не менш як 10 % — виборні представники з числа студентів.

Вибори до складу Вченої ради університету починаються за 30 календарних днів до закінчення повноважень попереднього складу Вченої ради.

Персональний склад Вченої ради університету та зміни в ньому затверджуються наказами ректора.

Із Вченої ради виводять членів, які припинили трудові відносини з університетом, та членів — працівників університету, звільнених з посади, за якою було введено до складу Вченої ради; а також членів, що подали на ім’я голови Вченої ради мотивовану заяву про вихід зі складу.

Рішення Вченої ради університету вводяться в дію наказом ректора.

Голова вченої ради

  ОМЕЛЬЧУК Олег Миколайович

  OLEH OMELCHUK

  доктор юридичних наук, професор
  Заслужений юрист України  Заслужений юрист України
  Академік Академії наук вищої освіти України
 

 

Профілі в наукових базах даних:
SCOPUS Author ID: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57216153092
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4057-380X
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=PQchG5UAAAAJ
Вікіпедія: https://uk.wikipedia.org/wiki/Омельчук_Олег_Миколайович
W&S: https://app.webofknowledge.com/author/record/35558086?lang=ru_RU

Вчене звання: професор
Науковий ступінь: доктор юридичних наук

Нагороди:

  • Почесна грамота Верховної Ради України Почесна грамота Верховної Ради України,
  • Заслужений юрист України Заслужений юрист України
  • Академік Академії наук вищої освіти України

Освіта:
1998 р. - Київський національний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність «Правознавство».
У 2002 р. в спеціалізованій Вченій раді Київського національного університету імені Тараса Шевченка захистив кандидатську дисертацію на тему «Контрабанда за кримінальним правом України». 16.06.2005 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України Омельчуку О.М. присвоєно вчене звання доцента.
У 2013 р. у спеціалізованій Вченій раді Львівського державного університету внутрішніх справ захистив докторську дисертацію та тему «Поведінка людини: філософсько-правовий вимір».

Науково-педагогічна діяльність:
1998-2001 рр. – викладач кафедри цивільного права та процесу Академії Прикордонних військ України;
2001-2004 рр. – старший викладач кафедри кримінального права та процесу Хмельницького інституту регіонального управління та права;
2004-2007 рр. – доцент кафедри кримінального права та процесу ХУУП;
2007-2009 рр. – завідувач кафедри кримінального права та процесу;
2009-2014 рр. – професор кафедри кримінального права та процесу;
2014-2015 рр. – завідувач кафедри кримінального права та процесу (на громадських засадах);
2015-т/ч – професор кафедри кримінального права та процесу.

Є членом Вченої ради університету, методичної ради, державної екзаменаційної комісії, редакційної колегії часопису Хмельницького університету управління та права «Університетські наукові записки».
7 жовтня 2011 р. обраний президентом Міжнародної громадської організації «Євразійська асоціація правничих шкіл та правників».
З 19 грудня 2015 року – академік Академії наук вищої освіти України (№ 8/15).

Почесне звання «Заслужений юрист України» (Указ Президента №439 від 08.10.2016 р.).
За період наукової роботи опубліковано 120 публікацій, з них 89 наукового характеру (2 монографії, 5 підручників та навчальних посібників), у тому числі 5 навчальних посібників з грифом МОН України, 53 статті у фахових виданнях, 18 тез конференції) та 21 навчально-методичного характеру.

Сфера наукових інтересів: кримінальне право, філософія права.
Викладає дисципліни: Кримінальне право, Проблеми призначення покарання.
Веде підготовку аспірантів. Підготував 3 кандидати наук.

 

Учений секретар

  ЛОЗІНСЬКА Світлана Володимирівна

  SVITLANA LOZINSKA

  кандидат юридичних наук, доцент





 

Профілі в наукових базах даних:
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6634-1575
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=F1Xhw8YAAAAJ

Посада: доцент кафедри міжнародного та європейського права
Науковий ступінь:  кандидат юридичних наук
Вчене звання: доцент

Народилася 01.02.1974.

У 1997 році закінчила з відзнакою Хмельницький інститут регіонального управління та права за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію спеціаліста-юриста.

У 2000 році закінчила аспірантуру в Інституті міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка та захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук на тему «Інститут почесних консулів в міжнародному праві та практиці України» за спеціальністю 12.00.10 – міжнародне право.

З 2001 року працює у Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова на посадах старшого викладача, доцента кафедри цивільного права та процесу, згодом на посаді доцента кафедри міжнародного та європейського права. У 2004 році отримала вчене звання доцента. Проходила наукове стажування в Інституті політичних наук Ягеллонського університету у м. Краків (2000 р.) та в Університеті кардинала Стефана Вишинського у м. Варшава (2011 р.), Республіка Польща.

З 2010 року працює за сумісництвом на посаді вченого секретаря університету.

Сфера наукових інтересів: міжнародне право, історія міжнародного права, міжнародне приватне право, римське право.

Кількість наукових публікацій: більше 40.

Викладає навчальні дисципліни: «Міжнародне публічне право», «Історія міжнародного права», «Римське право», «Міжнародне приватне право», «Право Європейського Союзу».

Кількість навчально-методичних публікацій: більше 45.

Підвищення кваліфікації (сертифікати)

  • Zaświadczenie 02.04.2011. Wydział Prawa Kanonicznego Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyǹskiego w Warszawie.

Нагороди

  • Нагороджена Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України та нагрудним знаком «Відмінник освіти України», Почесною грамотою Хмельницької обласної державної адміністрації, Хмельницької обласної ради, Управління Міністерства внутрішніх справ України у Хмельницькій області та Подякою Прем’єр-Міністра України.

Документи

ПОЛОЖЕННЯ про Вчену раду Хмельницького університету управління та права

Склад Вченої ради Хмельницького університету управління та права.

План роботи вченої ради ХУУП імені Леоніда Юзькова на 2020-2021 рр.

Рішення вченої ради

2019-2020 роки:
     Протокол 4 від 09_10_2020
          R_1_09_10_2020_професор Налуцишин В.В..doc
          R_2_09_10_2020_доцент_Крушинський С.А..doc
          R_3_09_10_2020_доцент_Анікіна Г.В..doc
          R_4_09_10_2020_доцент_Гарієвська М.Б..doc
          R_5_09_10_2020_монографія Налуцишин В.В..docx
          R_6_09_10_2020_науковий консультант Туровцю Ю.М..doc
          R_7_09_10_2020_доцент_Шевчук І.В..doc
          R_8_09_10_2020_Перехід на дистанційне навчання COVID-19.doc
     Протокол 10 від 24_06_2020
          R_1_24_06_2020_підсумки роботи екзаменаційних комісій ЮФ та ФУЕ.doc
          R_2_24_06_2020_ про присудження ступенів бакалавра_магістра_червень 2020.doc
          R_3_24_06_2020_підсумки науково-дослідної роботи 2019.doc
          R_4_24_06_2020_зміни до Правил прийому ХУУП 2020.doc
          R_5_24_06_2020_ склад комісії з етики.doc
          R_6_24_06_2020_доцент_Фасолько Т.М..doc
          R_7_24_06_2020_доцент Сердечна І.Л..doc
          R_8_24_06_2020_ затв докторської дис Туровцю Ю.М..doc
          R_9_24_06_2020 затв робочих програм.doc
          R_10_24_06_2020_ підручник Бліхар, Омельчук, Черняк.doc
          R_11_24_06_2020_журнал Економіка _15-16 _2020.doc
          R_12_24_06_2020_ практикум Рембач О.О..doc
          R_13_24_06_2020_ збірник конференції кримінальна юстиція.doc
          R_14_24_06_2020_ методичні рекомендації соціальнй захист дітей.doc
     Протокол 9 від 27_05_2020
          R_1_27_05_2020_внесення змін до складу вченої ради.DOC
          R_2_27_05_2020_затв_Етичного кодексу ХУУП.DOC
          R_3_27_05_2020_уточнення теми дисертації Іваницькому А.М..DOC
          R_4_27_05_2020_заміна наукового керівника аспіранту Яшнику М.Ю..DOC
          R_5_27_05_2020_навч. посібник Нікіфорової Т.І..DOC
          R_6_27_05_2020_навч. посібник Гуменчук О.С..DOC
          R_7_27_05_2020_навч. посібник Петренко М.О..DOC
          R_8_27_05_2020_монографія Музики М.П..DOC
          R_9_27_05_2020_монографія Бліхара В.С._Дробиняк О.В..DOC
          R_10_27_05_2020_монографія Бліхара В.С._Курись В.З..DOC
          R_11_27_05_2020_затв робочих програм.DOC
          R_13_27_05_2020_Заслужений юрист Суббот А.І..DOC
          R_14_27_05_2020_Заслужений економіст Синчак В.П..DOC
          R_15_27_05_2020_професор Самсін І.Л..DOC
     Протокол 8 від 29_04_2020
          R_1_29_04_2020_підсумки роботи екзаменац комісії.DOC
          R_2_29_04_2020_ видача дипломів.doc
          R_3_29_04_2020_затвердження Положення про проведення практики.DOC
          R_4_29_04_2020_затвердження Положення про комісію з питань надзвичайних ситуацій.DOC
          R_5_29_04_2020_затвердження Положення про евакуаційну комісію.DOC
          R_6_29_04_2020_затвердження Положення про об'єктову спецкомісію.DOC
          R_7_29_04_2020_затвердження робочих програм.DOC
          R_8_29_04_2020_уточнення теми дисертації Галкевичу C.B..DOC
          R_9_29_04_2020_зміни до ОПП та НП доктора філософії 081 Право.doc
          R_10_29_04_2020_конференція по статистиці.doc
          R_11_29_04_2020_склад редколегії часопису УНЗ.doc
     Протокол 7 від 20_02_2020
          R_1_20_02_2020_фінансова діяльність ХУУП за 2020.doc
          R_2_20_02_2020_план наук_наук діяльності ХУУП 2020.doc
          R_3_20_02_2020_підсумки роботи екзаменац комісій.doc
          R_4_20_02_2020_присудження ступенів бакалавра_ магістра.doc
          R_5_20_02_2020_моніторинг якості знань 1 семестр 2019-2020.doc
          R_6_20_02_2020_затв Положення про опитування стейкходерів.doc
          R_7_20_02_2020_затв Положення про архівний підрозділ.doc
          R_8_20_02_2020_затв Положення про запобігання плагіату.doc
          R_9_20_02_2020_затв складу комісії з академ доброчесності.doc
          R_10_20_02_2020_затв робочих програм.doc
          R_11_20_02_2020_творча відпустка Івановській А.М..doc
          R_12_20_02_2020_ монографія Омельчук О.М. Громко В.Я..doc
          R_13_20_02_2020_журнал Економіка _13-14 _2019.doc
          R_14_20_02_2020_творча відпустка Каліновській М.О..doc
          R_15_20_02_2020_зміни ОПП і НП_072 Фінанси.doc
          R_16_20_02_2020_зміни ОПП і НП_073 Менеджмент.doc
     Протокол 6 від 24_01_2020
          R_1_24_01_2020_Положення про диплом.doc
          R_2_24_01_2020_навчальний план виконання судових рішень.DOC
          R_3_24_01_2020_арбітражні керуючі.doc
          R_4_24_01_2020_ліміт стипендіатів.doc
          R_5_24_01_2020_монографія Нагорна О.О..doc
     Протокол 5 від 26_12_2019
          R_1_26_12_2019_ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД НПП.DOC
          R_2_26_12_2019_ПІДСУМКИ РОБОТИ ЕКЗАМЕНАЦ. КОМІСІЇ ФУЕ.DOC
          R_3_26_12_2019_ПРИСУДЖЕННЯ СТУПЕНЯ МАГІСТРА ТА ВИДАЧА ДИПЛОМІВ ФУЕ.DOC
          R_4_26_12_2019_РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ АКАДЕМ ДОБРОЧЕСНОСТІ.DOC
          R_5_26_12_2019_ЗАТВ РОБОЧИХ ПРОГРАМ.DOC
          R_6_26_12_2019_ЗМІНА НАЗВИ СТРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ.DOC
          R_7_26_12_2019_ПІДТРИМКА КАНДИДАТУРИ ОМЕЛЬЧУКА ОМ.DOC
          R_8_26_12_2019_МОНОГРАФІЯ ІВАНОВСЬКОЇ А.М.DOC
          R_9_26_12_2019_УТОЧНЕННЯ ТЕМИ ДИСЕРТАЦІЇ ІВАНОВСЬКІЙ А.М.DOC
          R_10_26_12_2019_ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРАВИЛ ПРИЙОМУ ДО ХУУП 2020.DOC
     Протокол 4 від 29_11_2019
          R_1_29_11_2019 квоти делегатів на КТК.doc
          R_2_29_11_2019 голови ЕК.doc
          R_3_29_11_2019_Підтримка кандидатури Шоробури ІМ.DOC
          R_4_29_11_2019_затв_Положення сист управління охорони праці.DOC
          R_5_29_11_2019_затв_Положення служба охорони праці.DOC
          R_6_29_11_2019_затв_Положення інструктаж з охорони праці.DOC
     Протокол 3 від 08_11_2019
          R_1_08_11_2019_присвоєння почесного доктора Шевцову АГ.DOC
          R_2_08_11_2019_доцент Шевчук І.В..doc
          R_3_08_11_2019_затв Інструкції з діловодства.DOC
     Протокол 2 від 23_10_2019
          R_1_23_10_2019_підсумки_приймальної_комісії.doc
          R_2_23_10_2019_доцент_Іванова_Р.Ю.doc
          R_3_23_10_2019_затвердження_тем_дисертацій.doc
          R_4_23_10_2019_затв_тем_дисертацій_Публічне_управління.DOC
          R_5_23_10_2019_зміни_ОПП_і_навчальний_план_магістр_Право_2019.DOC
          R_6_23_10_2019_зміни_ОПП_і_НП_072_Фінанси_ПУіА.DOC
          R_7_23_10_2019_ОП_і_НП_магістр_281_Публ_управління.DOC
          R_8_23_10_2019_моніторинг_успішності_2019_літня_сесія.DOC
          R_9_23_10_2019_Номенклатура_справ.doc
          R_10_23_10_2019_Технології_дистанційного_навчання.DOC
          R_11_23_10_2019_Кодекс_академічної_доброчесності.DOC
          R_12_23_10_2019_голови_ЕК_2018-2019.doc
          R_13_23_10_2019_затв_робочих_програм.doc
          R_14_23_10_2019_підвищення_кваліфікації_держ_службовців.DOC
          R_15_23_10_2019_монографія_Шевчук_І.В.doc
          R_16_23_10_2019_монографія_Омельчук_Л.В.doc
          R_17_23_10_2019_журнал_Економіка_11-12_2019.doc
          R_18_23_10_2019_уточнення_теми_дисертації_Бєловій_ЦП.DOC
          R_19_23_10_2019_уточнення_теми_дисертаці_Левицькому_ЦП.DOC
          R_20_23_10_2019_зміна_тем_дисертацій_конституц_кафедра.DOC
          R_21_23_10_2019_монографія_Ватраса_В.А.doc
          R_22_23_10_2019_монографія_Грищук_Вбивства.doc
          R_23_23_10_2019_затв_Положення_про_експертну_комісію.DOC
          R_24_23_10_2019_Заслужений_юрист_Туровець.doc
     Протокол 1 від 29_08_2019
          R_1_29_08_2019 зміни до Правил прийому.doc
          R_2_29_08_2019 ОПП і НП СЗ 2019.doc
          R_3_29_08_2019 ОПП і НП 232.doc
          R_4_29_08_2019 ОПП і НП 262 Правоохоронна діяльність.DOC
          R_5_29_08_2019 ОП і НП 072 Фінанси 018.doc
          R_6_29_08_2019 заміщення вакантних посад НПП.doc
          R_7_29_08_2019 доцент Кравчук О.В..doc
          R_8_29_08_2019 Комплексний план виховного процесу.DOC
          R_9_29_08_2019 збірник матеріалів конференції.doc
          R_10_29_08_2019 монографія Синчак ВП.doc
          R_11_29_08_2019 збірник тез конференції.doc
          R_12_29_08_2019_ затв робочих програм.doc

2017-2018 роки:
     Протокол 10 від 26_03_2018
          R_1_26_03_2018_охорона праці.doc
          R_2_26_03_2018_фінансова діяльність_ХУУП 2017.doc
          R_3_26_03_2018_гуртожиток_студенський та Енеїда.doc
          R_4_26_03_2018_Про_профорієнтаційну роботу.doc
          R_5_26_03_2018_ліцензійна справа Правоохоронна діяльність.doc
          R_6_26_03_2018_ ліцензійна справа Б 051.doc
          R_7_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП 2018.doc
          R_8_26_03_2018_про Положення ПК ХУУП програма 2018.doc
          R_9_26_03_2018_уточненн_теми_дис._Щепанський_Е..doc
          R_10_26_03_2018_робочі програми.doc
     Протокол 9 від 14_03_2018
          R_1_14_03_2018__Зміни до проектної групи 051.doc
          R_2_14_03_2018_ОПП та НП_бакалавр_051.doc
          R_3_14_03_2018_Визнані професіонали_Б-051.doc
          R_4_14_03_2018_ОПП і НП Правоохоронна діяльність.doc
          R_5_14_03_2018_Визнання професіоналами Правоохоронна діяльність.doc
     Протокол 8 від 19_02_2018
          R_1_19_02_2018_звіт_спецрада.doc
          R_2_19_02_2018_положення_про_вчену_раду.doc
          R_3_19_02_2018_Зміни_до_Положення_про_рейтинг_НПП_1.doc
          R_4_19_02_2018_Положення_про_планув_і_облік_наук_пед_діяльності.doc
          R_5_19_02_2018_про_підсумки_наукової_роботи_2017_1.doc
          R_6_19_02_2018_про_план_наукової_діяльності_2018.doc
          R_7_19_02_2018_реорганізація_НДЧ.doc
          R_8_19_02_2018_положення_про_НДІ.doc
          R_9_19_02_2018_звіт_екзаменаційних_комісій.doc
          R_10_19_02_2018_присудження_ступеня_Бакалавра_Спеціаліста_Магістра.doc
          R_11_19_02_2018_моніторинг_успішності_1_семестр.doc
          R_12_19_02_2018_проектна_група_Правоохоронна_діяльність.doc
          R_13_19_02_2018_зміни_до_ОПП_081_Право.doc
          R_14_19_02_2018_підвищення_кваліфікації_укр_мова_1.doc
          R_15_19_02_2018_правила_прийому_до_ХУУП_1.doc
          R_16_19_02_2018_докторська_Іванова_Р.1.doc
          R_17_19_02_2018_затвердження_РП.doc
          R_18_19_02_2018_обрання_Копиленка_ОЛ.doc
          R_19_19_02_2018_часопис_УНЗ_2018_1.doc
          R_20_19_02_2018_курс_лекцій_Тополя_ЮО.doc
          R_21_19_02_2018_посібник_Петрушко_А..doc
          R_22_19_02_2018_монографія_Щепанського_Е..doc
          R_23_19_02_2018_план_роботи_ВР.doc
     Протокол 7 від 31_01_2018
          R_1_31_01_2018_Ліміт стипендіатів.doc
          R_2_31_01_2018_програма приватних виконавців.doc
     Протокол 6 від 20_12_2017
          R_1_20_12_2017_переобрання голови вченої ради.doc
     Протокол 4 від 27_11_2017
          R_1_27_11_2017_ліцензійна справа за спеціальністю 293.doc
          R_2_27_11_2017_ОПП_НП_визнані професіонали за спеціальністю 072.doc
          R_3_27_11_2017_затвердження голів ЕК.doc
          R_4_27_11_2017_перейменування кафедри БЖДіФВ.doc
          R_5_27_11_2017_виконання комплексного плану виховного процесу16_17.doc
          R_6_27_11_2017_монографія Панченко СС.doc
          R_7_27_11_2017_монографія Сердечної ІЛ.doc
          R_8_27_11_2017_чисельність КТК 2017.doc
          R_9_27_11_2017_затвердження робочих програм.doc
          R_10_27_11_2017_затвердження теми дис Михайлиці ВІ.doc
     Протокол 3 від 30_10_2017
          R_1_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Петришину ОВ.doc
          R_2_30_10_2017_Присвоєння Почесного Доктора Носіку ВВ.doc
          R_3_30_10_2017_Заслужений юрист Гринько СД.doc
          R_4_30_10_2017_Зміни до Положення про рейтинг студентів.doc
          R_5_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 293 МП.doc
          R_6_30_10_2017_затв ОПП та НП за спеціальністю 293 МП.doc
          R_7_30_10_2017_визнання професіоналами НПП.doc
          R_8_30_10_2017_проектна група за спеціальністю 072.doc
          R_9_30_10_2017_заміна наукового керівника Тітовій ГО.doc
          R_10_30_10_2017_зміна спеціальностей_уточнення тем дисертацій.doc
          R_11_30_10_2017_тема докторської дис Шевчук ІВ.doc
          R_12_30_10_2017_затв тем дисертацій Цивільне право.doc
          R_13_30_10_2017_затв тем дисертацій Земельне право.doc
          R_14_30_10_2017_затв тем дисертацій Кримінальне право.doc
          R_15_30_10_2017_затв тем дисертацій Адміністративне право.doc
          R_16_30_10_2017_затв тем дисертацій Публічне управління.doc
          R_17_30_10_2017_затв тем дисертацій Статистика.doc
          R_18_30_10_2017_затв робочих програм.doc
     Протокол 1 від 29_08_2017
          R_1_29_08_2017_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
          R_2_29_08_2017 збірник тез конференції.doc
          R_3_29_08_2017 монографія Фінансові аспекти.doc
          R_4_29_08_2017 Концепція системи наукової діяльності ХУУП.doc

2016-2017 роки:
     Протокол 13 від 24_04_2017
          R_1_24_04_2017_Про реалізацію заходів з Стратегії на 2017 ..doc
          R_2_24_04_2017_заміщення вакантних посад.doc
          R_3_24_04_2017_проектна група Соціальне забезпечення.doc
          R_4_24_04_2017_визнання професіоналами соц забезпечення.doc
          R_5_24_04_2017_про стан практики в університеті.doc
          R_6_24_04_2017_конференція статистики.doc
     Протокол 12 від 27_03_2017
          R_1_27_03_2017_Про внесення змін до складу вченої ради.doc
          R_2_27_03_2017_Про реогранізацію відділів юридичного факультету.doc
          R_3_27_03_2017_про внесення змін до правил прийому 2017.doc
          R_4_27_03_2017_інформаціна політика університету.doc
          R_5_27_03_2017_про затвердження професійної програми підвищення кваліфікації.doc
          R_6_27_03_2017_Про затвердження навчальної програми для державних службовців.doc
          R_7_27_03_2017_ про визнання професіоналами _.doc
          R_8_27_03_2017_ про затвердження ліцензійної справи бакалаврат 242-2017.doc
          R_9_27_03_2017_Про внесення змін до навчальних планів.doc
          R_10_27_03_2017_ Про затвердження Професійної програми підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого.doc
          R_11_27_03_2017_про затвердження Плисюк Н.М. теми дисертації.doc
          R_12_27_03_2017_ Про затвердження робочих програм.doc
          R_13_27_03_2017_про соціальні стипендії.doc
     Протокол 11 від 22_02_2017
          R_1_22_02_2017_підсумки роботи екзаменаційних комісій.doc
          R_2_22_02_2017_про видачу дипломів.doc
          R_3_22_02_2017_ зміни до правил прийому ХУУП.doc
          R_4_22_02_2017_ моніторинг якості знань студентів.doc
          R_5_22_02_2017_ зміна складу наглядової ради.doc
          R_6_22_02_2017_монографія Куліш Н.С..doc
          R_7_22_02_2017_про затвердження робочих програм.doc
     Протокол 10 від 30_01_2017
          R_1_30_01_2017_наукова робота.doc
          R_2_30_01_2017_план наукової роботи.doc
          R_3_30_01_2017_додаткові платні послуги.doc
          R_4_30_01_2017_опп та нп 232 соц забезпечення.doc
          R_5_30_01_2017_проектна група 232.doc
          R_6_30_01_2017_затв тем дисертацій.doc
          R_7_30_01_2017_затв теми Логіновій НМ.doc
          R_8_30_01_2017_затв робочих програм.doc
     Протокол 9 від 25_01_2017
          R_1_25_01_2017_Положення про рейтинг.doc
          R_2_25_01_2017_Правила призначення стипендій.doc
          R_3_25_01_2017_Ліміт стипендіатів.doc
          R_4_25_01_2017_монографія Буханевича ОМ.doc
          R_5_25_01_2017_склад вченої ради.doc
     Протокол 8 від 18_01_2017
          R_1_18_01_2017_обрання до Національної академії.doc
          R_2_18_01_2017_план роботи вченої ради на ІІ сем.doc
     Протокол 7 від 22_12_2016
          R_1_22_12_2016_Про розгляд конкурсних справ на зам вакантних посад.doc
          R_2_22_12_2016_Про присвоєння звання Почесний Доктор.doc
          R_3_22_12_2016_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
          R_4_22_12_2016_Про затвердження справи для л_цензування.doc
          R_5_22_12_2016_Про затвердження програми комплексного екзамену.doc
          R_6_22_12_2016_Про затвердження робочих програм.doc
          R_7_22_12_2016_Про зм_ни в склад_ редакц_йної колег_ї.doc
          R_8_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Панченко С.doc
          R_9_22_12_2016_Про уточнення теми дисертац асп_рантц_ Майц_ Н.doc
     Протокол 6 від 14_12_2016
          R_1_14_12_2016_Правила прийому.doc
          R_2_14_12_2016_теми дисертацій.doc
          R_3_14_12_2016_склад проектних груп.doc
          R_4_14_12_2016_склад конференції труд колективу.doc
     Протокол 5 від 28_11_2016
          R_1_28_11_16_Про перейменування кафедри.doc
          R_2_28_11_16_Про перейменування в_дд_лу.doc
          R_3_28_11_2016_Про затвердження справ для л_цензування.doc
          R_4_28_11_2016_Про затвердження осв_тньо_наукової програми.doc
          R_5_28_11_2016_Про затвердження гол_в екзаменац_йних ком_с_й.doc
          R_6_28_11_2016_Про затвердження Положення про диплом.doc
          R_7_28_11_2016_Про затвердження робочих програм навчальних дисципл_н.doc
          R_8_28_11_2016_Про рекомендац_ю до друку зб_рника.doc
     Протокол 4 від 31_10_2016
          R_1_31_10_16_Про зм_ни до положенн про осв_т процес.doc
          R_2_31_10_16_Про виконан постанови кму №674.doc
          R_3_31_10_16_Про затв л_ценз_йних справ.doc
          R_4_31_10_16_Про затвердження Положення про призначення стип.doc
          R_5_31_10_16_Про затвердження справ для л_цензування.doc
          R_6_31_10_16_Про рекомендац до друку монограф Хмелевської Н.doc
          R_7_31_10_16_Про рекомендац_ю до друку навчального пос_бника.doc
          R_8_31_10_16_Про рекомендацію до друку навч пос_бника.doc
          R_9_31_10_16_Про затвердження осв_тньо-профес_йної програми.doc
          R_10_31_10_16_Про визнання НПП визнан профес_оналами.doc
     Протокол 3 від 17_10_2016
          R_1_17_10_16_Про наглядову раду.doc
          R_2_17_10_16_Про затв робочих груп.doc
          R_3_17_10_16_Про визнання науково_педагог прац_вник_в проф.doc
          R_4_17_10_16_Про рекомендац Буханевича.doc
          R_5_17_10_16_16_Про рекомендац пос_бника до друку.doc
     Протокол 2 від 27_09_2016
          R_1_27_09_16_П_дсумки роботи екзаменац_йної ком_с_ї.doc
          R_2_27_09_16_Присудження ступеня маг_стра.doc
          R_3_27_09_16_П_дсумки приймальної ком_с_ї.doc
          R_4_27_09_16_Зм_ни до ОПП та нвчальних план_в.doc
          R_5_27_09_16_Зам_щення вакантних посад.doc
          R_6_27_09_16_Поповнення депозиту.doc
          R_7_27_09_16_Комплексний план виховного процесу.doc
          R_8_27_09_16_Уточнення теми дисертац_ї.doc
          R_9_27_09_16_Затвердження робочих програм.doc
          R_10_27_09_16_П_дтримка кандидатури Шоробури _М.doc
          R_11_27_09_16_П_дтримка кандидатури Ващенка КО.doc
          R_12_27_09_16_Матер_али конференц_ї.doc
          R_13_27_09_16_Зм_ни до правил прийому асп_рант_в.doc
     Протокол 1 від 31_08_2016
          R_1_31_08_2016_Про розгляд конкурсних справ на заміщення вакантних посад.doc
          R_2_31_08_2016_Про результати ревізії фінансово-господарської діяльності.doc
          R_3_31_08_2016_Про затвердження Положення про тендерний комітет.doc
          R_4_31_08_2016_Про рекомендацію до друку номеру третього за 2016 рік часопису Університетські наукові записки
          R_5_31_08_2016_Про рекомендацію до друку монографії Костяшкіна І. О.doc

2015-2016 роки:
     Протокол 12 від 18_04_2016
          R_1_18_04_2016_Заслужен_юрист_Омельчук.doc
          R_2_18_04_2016_норми часу.doc
          R_3_18_04_2016_НП_ОПП.doc
          R_4_18_04_2016_голова_ЕК_ФУЕ-1.doc
     Протокол 11 від 30_03_2016
          R_1_30_03_2016_Стратегія_ХУУП.doc
          R_2_30_03_2016_депозит_ХУУП.doc
          R_3_30_03_2016_Порядок_конкурс.doc
          R_4_30_03_2016_Практика_ХУУП.doc
          R_5_30_03_2016_Дисер_Нагорна.doc
          R_6_30_03_2016_голова ЕК ЮФ.doc
          R_7_30_03_2016_УНЗ.doc
          R_8_30_03_2016_навч_дисципліни.doc
          R_9_30_03_2016_каб_крим_ім.Колгана.doc
          R_10_30_03_2016_нагородження МОН.doc
     Протокол 10 від 22_02_2016
          R_1_22_02_2016_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
          R_2_22_02_2016_Дипломи_ЕК_ЗФ.doc
          R_3_22_02_2016_зимова сесія.doc
          R_4_22_02_2016_Монографія_Рижа.doc
          R_5_22_02_2016_Рекомендація_Костяшкін.doc
     Протокол 9 від 01_02_2016
          R_1_01_02_2016_аспірант_теми_дисер.doc
          R_2_01_02_2016_Звіт_наук_ХУУП.doc
          R_3_01_02_2016_План_наук_ХУУП.doc
          R_4_01_02_2016_навч_програм.doc
          R_5_01_02_2016_Монографія_Саблук.doc
     Протокол 8 від 25_01_2016
          R_1_25_01_2016_підсумки роботи ЕК.doc
          R_2_25_01_2016_присудження ступеня магістра.doc
          R_3_25_01_2016_монографія Анікіна.doc
          R_4_25_01_2016_план роботи вчена рада.doc
          R_5_25_01_2016_рекомендація Синчак.doc
     Протокол 7 від 28_12_2015
          R_1_28_12_2015_ОП_НП_ЮФ_ФУЕ.doc
          R_2_28_12_2015_Перерозподіл_ліц_обсягу.doc
          R_3_28_12_2015_Навч_рограм.doc
          R_4_28_12_2015_Змін_полож_ЕК.doc
          R_5_28_12_2015_Проект_Концепції_ХУУП_2016-2020.doc
     Протокол 6 від 17_12_2015
          R_1_17_12_2015_Захарчук_доцент.doc
          R_2_17_12_2015_Місінкевич_доцент.doc
     Протокол 5 від 09_12_2015
          R_1_09_12_2015_обрання голови вч р.doc
          R_2_09_12_2015_обрання заступника голово вч р.doc
     Протокол 4 від 30_11_2015
          R_0_30_11_2015_склад ВР.doc
          R_1_30_11_2015_Перелік_галузей_спеціальностей.doc
          R_2_30_11_2015_Правила прийому.doc
          R_3_30_11_2015_Положення ПК.doc
          R_4_30_11_2015_Програма енергозбереження.doc
          R_5_30_11_2015_голови ЕК.doc
          R_6_30_11_2015_Конкурс.doc
          R_7_30_11_2015_план_виховний.doc
          R_8_30_11_2015_Полож_арбітражн_керуючі.doc
          R_9_30_11_2015_навч_плани_аспіранті.doc
          R_10_30_11_2015_Бориславська_аспіранти.doc
          R_11_30_11_2015_переривання_аспіранти_Лазарук.doc
          R_12_30_11_2015_навч_програми.doc
          R_14_30_11_2015_УНЗ.doc
     Протокол 3 від 23_11_2015
          R_1_23_11_2015_Конференц_труд.кол.doc
     Протокол 2 від 26_10_2015
          R_1_26_10_2015_Звіт_ПК.doc
          R_2_26_10_2015_Звіт_Гнєздов.doc
          R_3_26_10_2015_Професор_Гринько.doc
          R_4_26_10_2015_Навч_прграми.doc
          R_5_26_10_2015_Перирив_Димінський_здобувач.doc
          R_6_26_10_2015_Монографія_Захарчук.doc
          R_7_26_10_2015_Монографія_Меланчук.doc
          R_8_26_10_2015_1 перерозподіл ліцензов обсяг.doc
     Протокол 1 від 28_09_2015
          R_1_28_09_2015_Склад_ВР.doc
          R_2_28_09_2015_#1 зміни до ЄКТС.doc
          R_3_28_09_2015_Фінанси.doc
          R_4_28_09_2015_МКА-англ.doc
          R_5_28_09_2015_Монографія_самбір.doc
          R_6_28_09_2015_Монографія_Ковальов.doc
          R_7_28_09_2015_навч_програм.doc
          R_8_28_09_2015_Конференц_Синчак.doc

2014-2015 роки:
     Протокол 13 від 08_07_2015
          R_1_08_07_2015_ЕК_держ_служба.doc
          R_2_08_07_2015_держ_служба_дипломи.doc
          R_3_08_07_2015_зміни_правила прийому.doc
          R_4_08_07_2015_словник_латинь_РПП.doc
          R_5_08_07_2015_посібник_Терещенко.doc
          R_6_08_07_2015_посібник_TEMPUS.doc
     Протокол 12 від 22_06_2015
          R_1_22_06_2015_Звіти_ЕК.doc
          R_2_22_06_2015_дипломи_ЮФ.doc
          R_3_22_06_2015_димлом_ЗФ.doc
          R_4_22_06_2015_димлом_ФУЄ.doc
          R_5_22_06_2015_Омельчук_НАУ.doc
          R_6_22_06_2015_підсумки_конференції.doc
          R_7_22_06_2015_конкурс.doc
          R_8_22_06_2015_Кулинич_професор.doc
          R_9_22_06_2015_Тлумачн_словник.doc
          R_10_22_06_2015_редколегія_УНЗ.doc
          R_11_22_06_2015_УНЗ.doc
          R_12_22_06_2015_план_ВР.doc
          R_13_22_06_2015_Положення_представники.doc
     Протокол 11 від 15_06_2015
          R_1_15_06_2015_полож_орг_ком_вибори.doc
          R_2_15_06_2015_полож_виборч_ком_вибори.doc
          R_3_15_06_2015_чисельність_вибори_ректора.doc
          R_4_15_06_2015_зміни_правила прийому.doc
          R_5_15_06_2015_Наказ_МОН_шкала_норм_часу.doc
     Протокол 10 від 27_04_2015
          R_1_27_04_2015_склад_ВР.doc
          R_2_27_04_2015_наказ_МОН_навч_15-16.doc
          R_3_27_04_2015_ліценз_акредитац.doc
          R_4_27_04_2015_НП_перепідготовка_ЗФ.doc
          R_5_27_04_2015_доцент_Грушкевич.doc
          R_6_27_04_2015_доцент_Михайлова.doc
          R_7_27_04_2015_теми_дис_філософ_пр.doc
          R_8_27_04_2015_навч_прог.doc
          R_9 27_04_2015_перерив_Антонюк.doc
          R_10_27_04_2015_статистика_конференц.doc
          R_11_27_04_2015_правила прийому_аспірантура.doc
          R_12_27_04_2015_програми екзаменів.doc
          R_13_27_04_2015 уточнення теми Оксанюк.doc
          R_14_27_04_2015 затвердження голови.doc
          Рішення ВР.Про н-з МОН 26.01.2015 _ 47.doc
     Протокол 9 від 30_03_2015
          R_1_30_03_2015_делегат_Нагнибіда.doc
          R_2_30_03_2015_кандидат_Нагнибіда.doc
          R_3_30_03_2015_полож_каф_МЄП.doc
          R_4_30_03_2015_голова_ЕК.doc
          R_5_30_03_2015_зміни_6.030401.doc
          R_6_30_03_2015_зміни_7.03040101.doc
          R_7_30_03_2015_УНЗ-1.doc
     Протокол 8 від 06_03_2015
          R_1_06_03_2015_присудження ступеня бакалавра.doc
          R_2_06_03_2015_доцент Тараненко.doc
          R_3_06_03_2015_доцент Туровець.doc
          R_4_06_03_2015_професор Омельчук.doc
          R_5_06_03_2015_пит_конф_труд_кол.doc
     Протокол 7 від 26_02_2015
          R_1_26_02_2015_Звіт_ЕК_ЗФ.doc
          R_2_26_02_2015_видача_дипломів_ЕК_ЗФ.doc
          R_3_26_02_2015_фінзвіт_бюджет.doc
          R_4_26_02_2015_зимова сесія.doc
          R_5_26_02_2015_ОП_НП_магістр_адмін.doc
          R_6_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_менеджмент.doc
          R_7_26_02_2015_ОП_НП_магістр_цив.пр.doc
          R_8_26_02_2015_ОП_НП_магістр_темпус.doc
          R_9_26_02_2015_ОП_НП_бакалавр_пр_ох.doc
          R_10_26_02_2015_навч_програми.doc
          R_11_26_02_2015_теми_дис_Посикалюк_Димінська.doc
          R_12_26_02_2015_теми_дис.doc
          R_13_26_02_2015_перерив_асп_Лисенко.doc
          R_14_26_02_2015_перерив_асп_Балтак.doc
          R_15_26_02_2015_Полож_орг_ком_конференц_труд.doc
          R_16_26_02_2015_Полож_вибор_ВР.doc
          R_17_26_02_2015_вибори_ВР.doc
          R_18_26_02_2015_каф_МЄП.doc
          R_19_26_02_2015_НП_М_ЗФ.doc
     Протокол 6 від 23_01_2015
          R_1_23_01_2015_Звіт_наук.doc
          R_2_23_01_2015_План_наук.doc
          R_3_23_01_2015_ЕК_магістр_адмінменеджмент.doc
          R_4_23_01_2015_видача_дипломів_магістр_ФУЕ.doc
          R_5_23_01_2015_ОПП_НП_бакалавр_право.doc
          R_6_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_право.doc
          R_7_23_01_2015_ОПП_арбітражн_керуючий.doc
          R_8_23_01_2015_ОПП_НП_спеціаліст_менеджмент.doc
          R_9_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_менеджмент.doc
          R_10_23_01_2015_ОПП_НП_магістр_адмін_менеджмент.doc
          R_11_23_01_2015_доцент_димінська.doc
          R_12_23_01_2015_НП_спеціаліст_право.doc
          R_13_23_01_2015_НП_перепідготовка_право.doc
          R_14_23_01_2015_Концепція_міжнародне_право.doc
          R_15_23_01_2015_ОПП_НП_міжнародне_право.doc
          R_16_23_01_2015_тема_дис_Приданникова.doc
          R_17_23_01_2015_навч_програми_дисц.doc
          R_18_23_01_2015_дозвіл_аспірант.doc
          R_19_23_01_2015_заміна_керівників_аспірант.doc
          R_20_23_01_2015_тема_Майстр.doc
          R_21_23_01_2015_План_ВР.doc
          R_22_23_01_2015_переривання навчання Данів.doc
          R_23_23_01_2015_уточнення теми Лічман.doc
     Протокол 5 від 22_12_2014
          R_1_22_12_2014_Статут_ХУУП.doc
          R_2_22_12_2014_Структура_ХУУП.doc
          R_3_22_12_2014_Зміни_ЄКТС.doc
          R_4_22_12_2014_Колдоговір.doc
          R_5_22_12_2014_Правила_труд_розпорядку.doc
          R_6_22_12_2014_Полож_труд_спори.doc
          R_7_22_12_2014_доцент_Денищик.doc
          R_8_22_12_2014_Ліценз_спава_адвокатів.doc
          R_9_22_12_2014_Ліценз_підвищ_кваліфікац.doc
          R_10_22_12_2014_Ліценз_вступ_ВНЗ.doc
          R_11_22_12_2014_Концепція_магістр_Менеджмент і адміністрування.doc
          R_12_22_12_2014_Полож_наук_товариство.doc
          R_13_22_12_2014_Проф-квал_вимоги.doc
          R_14_22_12_2014_Голова_ЕК_Продан.doc
          R_15_22_12_2014_Зміни_правила_прийому.doc
          R_16_22_12_2014_теми_дисер.doc
          R_17_22_12_2014_монографія_АЛМісінкевич.doc
          R_18_22_12_2014_монографія_Плисюк.doc
          R_19_22_12_2014_посібник_Нікіфорова.doc
          R_20_22_12_2014_УНЗ.doc
          R_21_22_12_2014_ про схвалення Концепції 2015 _ 2020 рр..doc
          R_21_Концепція Місінкевич.doc
     Протокол 4 від 27_11_2014
          R_1_27_11_2014_План_заходів_ЗУ ВО-1.doc
          R_2_27_11_2014_Концепція_підготовка до ВНЗ.doc
          R_3_27_11_2014_навч_план_вступ_внз.doc
          R_4_27_11_2014_правила_вступ.doc
          R_5_27_11_2014_конкурс.doc
          R_6_27_11_2014_білоусов_професор.doc
          R_7_27_11_2014_положення ДЕК.doc
          R_8_27_11_2014_Голова ДЕК.doc
          R_9_27_11_2014_аспірант_25.00.02.doc
          R_10_27_11_2014_тема_дис_Хавронюк.doc
          R_11_27_11_2014_концепція_кваліфікац_адвокатів.doc
          R_12_27_11_2014_програма_навч_план_кваліфікац_адвокатів.doc
          R_13_27_11_2014 додаткові програми.doc
     Протокол 3 від 27_10_2014
          R_1_27_10_2014_дозвіл керівників аспірантура.doc
          R_2_27_10_2014_навч_план_12_00_12.doc
          R_3_27_10_2014_гринько-св-володимир.doc
          R_4_27_10_2014 Войтюк.doc
          R_5_27_10_2014_посібник_Омельчук.doc
     Протокол 2 від 29_09_2014
          R_1_29_09_2014_склад ВР.doc
          R_2_29_09_2014_Звіт_ПК.doc
          R_3_29_09_2014_Звіт_ДЕК.doc
          R_4_29_09_2014_План_орг_виховн.doc
          R_5_29_09_2014_монограф_ковальська.doc
          R_6_29_09_2014_методички.doc
          R_7_29_09_2014_УНЗ.doc
          R_8_29_09_2014_Графік_ЮФ.doc
          R_9 29_09_2014 аспірантура.doc
     Протокол 1 від 02_09_2014
          R_1_2_09_2014_завдання ХУУП.doc
          R_2_2_09_2014_літня_сесія.doc
          R_3_2_09_2014_зміни навч план.doc
          R_4_2_09_2014_благодійна допомога.doc
          R_5_2_09_2014_План_аспірант_статистика.doc
          R_6_2_09_2014_теми_дисер.doc