Новини
Гостьова лекція "Сутність та значення санаційної спроможності підприємства за сучасних умов господарювання"
31 березня 2025 року здобувачі освітнього ступеня «магістр» спеціальності 073 Менеджмент та освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова прослухали гостьову лекцію кандидата економічних наук, доцента, старшого наукового співробітника, доцента кафедри економічної теорії, підприємництва та торгівлі Хмельницького національного університету РУДОЇ Тетяни Василівни на тему: «Сутність та значення санаційної спроможності підприємства за сучасних умов господарювання».
Студенти ХУУП імені Леоніда Юзькова долучилися до Economist Career Way
31 березня 2025 року стартував Economist Career Way – проєкт української агенції з розвитку бренду роботодавця UGEN. Ця ініціатива надає студентам можливість працювати з реальними бізнес-кейсами від провідних компаній та вдосконалювати професійні навички.
Здобувачі спеціальності 073 Менеджмент Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова активно беруть участь у програмі:
🔹 2 курс: Ангеліна Стець, Вікторія Коржук, Наталія Трибусовська, Юрій Старенький, Марія Беспятюк.
🔹 3 курс: Наталія Гладкова, Вікторія Базильчук, Єлизавета Гудіменко.
Гостьова лекція директора ТОВ «Архітектоніка» Віталія УРСОЛА
27 березня 2025 року здобувачі освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 073 Менеджмент в межах вивчення курсів «Інвестиційний менеджмент» і «Бізнес-планування та основи проєктного менеджменту» прослухали гостьову лекцію директора ТОВ «АРХІТЕКТОНІКА» Віталія УРСОЛА на тему: «Інвестування та основи проєктного менеджменту в будівництві та суміжних галузях».
Участь у конференції "Управлінські та правові засади забезпечення розвитку України як європейської держави"
Викладачі кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій взяли участь у роботі XXIX щорічної звітної наукової конференції науково-педагогічних працівників, докторантів та аспірантів Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова «Управлінські та правові засади забезпечення розвитку України як європейської держави», яка відбулася 27 березня 2025 року.
З доповіддю «Вивчення засобу штучного інтелекту Asana AI при підготовці майбутніх менеджерів» на пленарному засіданні виступив Олег Суховірський – кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова. Він окреслив перспективи впровадження платформи Asana та відповідного засобу штучного інтелекту Asana AI в освітній процес підготовки майбутніх менеджерів.
Студенти спеціальності 073 «Менеджмент» опанували курс освітнього серіалу «Проєктний менеджер»
Використовуючи можливості самоосвіти в межах вивчення дисципліни «Бізнес-планування та основи проектного менеджменту» (викладач – Павло ІЖЕВСЬКИЙ, д.е.н., професор кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій) студентами III-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент» було успішно пройдено курс освітнього серіалу «Проєктний менеджер» на порталі «Дія_Освіта».
Студенти спеціальності 073 «Менеджмент» опанували курс освітнього серіалу «Як створювати проєкти у громадах»
Використовуючи можливості самоосвіти в межах вивчення дисципліни «Бізнес-планування та основи проектного менеджменту» (викладач – Павло ІЖЕВСЬКИЙ, д.е.н., професор кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій) студентами III-го курсу спеціальності 073 «Менеджмент» було успішно пройдено курс освітнього серіалу «Як створювати проєкти у громадах» на порталі «Дія_Освіта».
Студенти підготували соціальний проєкт оздоровчо-реабілітаційного центру «Гармонія» для участі у Всеукраїнському студентському конкурсі бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін»
Наші студенти зробили ще один крок до створення суспільно важливих ініціатив! Студенти 3 курсу спеціальності 073 Менеджмент Царук Іванна, Манич Назар та спеціальності 072 Фінанси, банківська справа та страхування Антуф’єв Тарас подали свій соціальний проєкт – оздоровчо-реабілітаційний центр «Гармонія» – на Всеукраїнський студентський конкурс бізнес-проєктів «Бізнес-трамплін».
Вебінар для викладачів та студентів "Кому довіряти: як перевіряти фінансові поради та фінансових експертів?"
24 березня 2025 року у межах Всесвітнього тижня грошей відбувся вебінар для викладачів та студентів "Кому довіряти: як перевіряти фінансові поради та фінансових експертів?". У заході взяли участь студенти, слухачі магістратури кафедри фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова у межах дисципліни Фінансова політика та фінансова безпека. Спікером виступила Шух Аліна, COO Smart Family Office - компанії фінансового консалтингу для приватних осіб, приватна інвесторка, Financial Planning and Wealth Management Professional, CFI.
Гостьова лекція на тему «Практичні аспекти роботи диспетчера в логістиці США»
В рамках Тижня факультету управління та економіки для бакалаврів 3 курсу спеціальності 073 «Менеджмент» з навчальної дисципліни «Логістика та цифрові інструменти управління ланцюгом поставок» була проведена гостьова лекція на тему «Практичні аспекти роботи диспетчера в логістиці США». Лектор – Денис ЗАДАЧІН, Logistics Coordinator/Operations Manager американської компанії RELI TRANS LLC. Лектор поділився власним досвідом роботи диспетчером, звернув увагу на вимоги та компетенції до кандидатів на вакантну посаду диспетчера, висвітлив питання оплати праці та особливостей роботи диспетчера.
Педагогічна практика аспірантів спеціальності 051 Економіка
В межах педагогічної практики з 24 лютого по 21 березня 2025 року було проведено цикл лекцій аспірантами другого року навчання спеціальності 051 Економіка. Педагогічна практика є важливим етапом підготовки аспірантів, що сприяє формуванню професійних навичок викладацької діяльності, розвитку педагогічної майстерності та вмінь організації навчального процесу. По завершенні педагогічної практики аспіранти складають звіт про проведену роботу, який оцінюється науковими керівниками та відповідними комісіями.