Перейти до основного вмісту
Lex et Juctitia

Студенти відвідали з навчальним візитом KLR Bus

10 квітня 2025 р. студенти спеціальностей 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 073 Менеджмент, 281 Публічне управління та адміністрування та 242 Туризм мали чудову нагоду відвідати компанію KLR Bus — одного з лідерів у сфері внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень.

Компанія KLR Bus була заснована у 2013 році з амбітною місією створити перевізника, який би відрізнявся високою якістю послуг, безпекою та інноваційними рішеннями. Основна мета полягала у тому, щоб перетворити звичайне автобусне сполучення між Україною та Європою на приємний та безпечний досвід подорожі.

Сьогодні KLR Bus – це більше, ніж просто перевізник. Це компанія з багаторічним досвідом та визнаною репутацією на ринку, яка вже понад 10 років є надійним партнером у подорожах між Україною та Європою.

З KLR Bus пропонує широкий спектр міжнародних маршрутів, включаючи популярні європейські напрямки: Німеччина, Чехія, Австрія, Польща, Словаччина, Нідерланди, Франція, Швейцарія, Бельгія, Люксембург, а з 2024 року – Іспанія та Португалія. 

Завдяки власному автопарку, що налічує понад 100 автобусів європейського класу марки Van Hool, Neoplan та Setra, кожна подорож стає не лише комфортабельною, а й безпечною. Вже понад десятиліття, щорічно більш ніж 200 000 пасажирів користуються послугами KLR Bus, обираючи не лише перевізника, а й надійного партнера, який забезпечить, щоб кожна подорож була незабутньою. З нами ви можете відчути справжній спокій, знаючи, що ми піклуємося про вас протягом усієї поїздки.

Під час візиту учасники ознайомилися з основними аспектами функціонування транспортної компанії, включаючи технічне обслуговування автопарку, питання безпеки перевезень, екологічні стандарти, а також — що особливо актуально для наших студентів — з інструментами маркетингового просування послуг.

Так, HR-менеджер компанії KLR Bus – Тетяна ШЛІНЧАК розповіла про особливості кадрової політики, технології пошуку та відбору персоналу, систему стимулювання та мотивації праці. Крім того, пані Тетяна наголосила, що компанія має ряд відкритих вакансій, на які можуть сміливо претендувати здобувачі освіти.
Керівник маркетингового відділу KLR Bus Ольга ЯКОВЧУК детально описала маркетингову стратегію підприємства, розповіла про те, як компанія використовує сучасні маркетингові стратегії для залучення клієнтів: активне просування в соціальних мережах; персоналізовані акції та програми лояльності; SEO та контекстну рекламу для підвищення видимості онлайн; моніторинг зворотного зв’язку для вдосконалення сервісу. Студенти змогли побачити, як маркетингова діяльність інтегрується у загальну стратегію розвитку компанії та як вона допомагає будувати бренд, орієнтований на потреби клієнтів. 

Логіст KLR Bus Тарас БЛОНСЬКИЙ – розповів про особливості організації логістичних процесів, роботу з водіями, систему побудови маршрутів, плани щодо розвитку логістичних хабів та відкриття нових напрямків діяльності. Крім того, здобувачі освіти отримали змогу особисто проінспектувати автобусний парк та сформувати уявлення щодо рівня якості та комфорту перевезень.

Найбільш активні учасники дискусії отримали брендовані подарунки) Цей візит став важливим кроком у формуванні практичних навичок майбутніх фахівців, дозволивши їм краще зрозуміти взаємозв’язок між теорією та реальною бізнес-практикою.
Щиро дякуємо KLR Bus та особисто пані Аліні за теплий прийом, відкритість до діалогу та цінний досвід!
 

Фотогалерея