Перейти до основного вмісту
Lex et Justitia

Ділові комунікації як бізнес-процес. Абетка проведення ділових прийомів

«У світі, де все поспішає, англійське чаювання – це оазис спокою і витонченості»

29 жовтня 2025 року в межах вивчення ОК «Комунікативний менеджмент» здобувачі вищої освіти бакалаврського рівня за спеціальністю J3 Туризм та рекреація з контексті розгляду теми «Ділові комунікації як бізнес-процес. Абетка проведення ділових прийомів» реалізували один із видів ділових прийомів, а саме «Традиційне англійське чаювання». Під керівництвом старшої викладачки кафедри публічного управління та адміністрування Надії ЛАЛУЄВОЇ було розглянуто історію виникнення традицій чаювання, появи чаю та посуду для його вживання. Доповідачами представлено традиції англійського чаювання, обговорено відмінності у проведення чайної церемонії в різних країнах, таких як Китай, Японія, Марокко та Україна. Крім цього, здобувачі отримали можливість дізнатися та попрактикувати правила етикету, пов'язані з чаюванням (як тримати чашку, що говорити, як подавати закуски), що корисно як у діловому, так і в особистому житті. Під час підготовки та проведення семінарського заняття у здобувачів було сформовано й вдосконалено організаційні навички, ділові та комунікативні компетенції. Також проведене заняття дало можливість інтегрувати в семінар елементи ділового етикету, міжкультурної комунікації та історичні аспекти. Ділове чаювання, проведене з увагою до різних деталей, стане ефективним інструментом для досягнення бізнес-цілей та побудови міцних відносин. Чаювання асоціюється зі спокоєм та затишком. Тому проведене семінарське заняття стало приємним відпочинком від рутини, подарувавши позитивні емоції.
 

Фотогалерея