Перейти до основного вмісту
Lex et Justitia

АСУ університет

АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ПЛАНУВАННЯ І АДМІНІСТРУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА ІМЕНІ ЛЕОНІДА ЮЗЬКОВА


ПЗ створює основу для забезпечення прозорості планування навчального процесу в університеті та створює потенціал для вивільнення значних людських ресурсів та їх направлення на розвиток університету.
В ПЗ реалізовано наскрізне планування навчального процесу від освітньої програми до електронного розкладу, що має наступні переваги:
•  спрощення підтримання інформації в актуальному стані. Цифрова версія навчальних планів є основною та дозволяє забезпечити контроль версій у разі модернізації освітніх програм. 
•   відсутність потреби у повторному введені інформації.
•   зменшення впливу людського фактору та можливість виявлення неточностей між ОП/НП/ІНП. 
•   відмова на етапі процесу планування від паперових документів та електронних документів без контролю версій.
•   автоматичні перевірки на наявність обмежень та оптимізація за рахунок узгодження потокових освітніх компонент з різних освітніх програм.
На основі цифрових навчальних планів в ПЗ реалізовано процес вибору дисциплін  студентами та забезпечено автоматичне формування індивідуальних планів студентів та робочих навчальних планів. 
Також доступні сервіси 
•   Формування траєкторії навчання за рахунок вибору дисциплін студентами.
•   Організація та вибір місця практики, стажування, сприяння працевлаштуванню.
•   Календарний електронний розклад

Кабінети та ролі

1.1. Адміністратор
Роль адміністратора на факультеті. Надає додаткові права проводити вибір дисциплін замість студента. Доступ до автоматичних перевірок цілісності даних та виявлення логічних помилок.

1.2. Деканат
Кабінет для працівників деканату. Є доступ до контингенту студентів факультету чи ННІ. Доступ до конструктора протоколів визнання результатів попереднього навчання для заст. декана/директора та відповідних членів комісій з визнання.

1.3. Секретар кафедри
Кабінет для вченого секретаря та завідувача кафедри. Використовується для перегляду та доступу до інформації, що стосується кафедри. Зокрема, відображаються кафедральна частина каталогу дисциплін, НП та РНП кафедри, формування потоків для дисциплін, які читає кафедра. Розподіл навантаження в потоках між викладачами кафедри. Також є можливість автоматично формувати звіти навантаження кафедри та навантаження викладачів кафедри, виписку для складання розкладу.

1.4. Методист
Кабінет методиста факультету надає доступ до каталогу дисциплін, призначення вибору студентам навчальних дисциплін, формування потоків в межах факультету/ННІ. У кабінеті представлені звіти та статистика, на основі яких можливо керувати процесом формування груп мінімальної чисельності для вивчення вибіркових дисциплін в наступному навчальному році.

1.5. Конструктор ОП/НП/РНП
Основний кабінет, в якому відбувається планування навчального процесу. Кабінет надає доступ до всіх освітніх програм/НП/РНП університету в межах спеціальностей, які є на факультеті. Є можливість швидкого пошуку ОП/НП/РНП за назвою, абревіатурою чи навчальною групою.

1.6. Методичний відділ
Використовується працівниками навчального та навчально-методичного відділів. Містить реєстри версій освітніх програм, навчальних планів, РНП. Також доступні логічні перевірки на помилки, що можуть виникати під час планування навчального процесу.

1.7. Диспетчер
Роль та кабінет диспетчера надає можливість формувати розклад навчання. Є доступ до довідників навчальних груп, викладачів, навчальних аудиторій. Формування розкладу виконується на основі електронного календаря.

1.8. Кабінет студента
Доступ до персонального розкладу занять, до індивідуального навчального плану студента. Вибір дисциплін на наступний навчальний рік.

1.9. Кабінет викладача
Доступ до персонального розкладу занять викладача, до індивідуального плану роботи викладача. Доступ до конструктора силабусів та списків навчальних груп. Викладачі, що виконують обов'язки кураторів навчальних груп та гаранти освітніх програм додатково отримують доступ до ІНП студентів та всіх силабусів за ОП.

Порядок Авторизації

Порядок авторизації користувачів в АСУ університет

Для того, щоб зареєструватись в «Автоматизованій система планування і адміністрування освітнього процесу» необхідно на сайті ХУУП імені Леоніда Юзькова (https://univer.km.ua/ ) 1) зайти у Рубрику АСУ університет (субдомен https://my.univer.km.ua)

image-20250915123144-1

2) Далі, зайдіть у меню Увійти

image-20250915123505-2

та у вікні, що з’явилось здійсніть Авторизацію
3) натиснувши піктограму   image-20250918182520-1 

image-20250915123734-3

4) ввведіть свій обліковий запис (акаунт Google Workspace) та пароль

image-20250918183214-2

 

Якщо все правильно, Ви отримаєте доступ до свого кабінету.

5) Заповніть вкладку «Профіль користувача» і збережіть зміни.

Інформація про кабінети АСУ університет

Кабінет студента
1.    Швидкий доступ до навчального плану та освітньої програми.
2.    Перегляд і друк індивідуального навчального плану.
3.    Вибір дисциплін та формування індивідуальної траєкторії навчання.
4.    Доступ до персонального розкладу занять.
Кабінет викладача
1.    Індивідуальний план роботи викладача.
2.    Власне навчальне навантаження, доступ до списків студентів навчальних груп по дисциплінам.
3.    Доступ до конструктора силабусів.
4.    Доступ до персонального розкладу занять викладача.
5.    Викладачі, що виконують обов'язки кураторів навчальних груп, отримують доступ до ІНП студентів
6.    Гаранти освітніх програм отримують швидкий доступ до всіх силабусів за освітньою програмою.

Нормативні документи

 

New accordion content