МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
08 та 09 грудня 2025 року у рамках вивчення навчальної дисципліни «Механізми реалізації державної політики сталого розвитку» на практичних заняттях, що проходили у форматі пленарного засідання наукової конференції, здобувачі третього (наукового) рівня вищої освіти спеціальності Публічне управління та адміністрування підготували та представили доповіді за результатами власних напрацювань за темами дисертаційних досліджень з урахуванням викликів реалізації державної політики сталого розвитку територій (у тому числі, проєктів цифровізації публічних сервісів, інвестицій у місцевий економічний розвиток, пріоритетів європейської інтеграції, міжнародного територіального співробітництва, антикризового врядування, напрямів повоєнного відновлення тощо). Формат моделювання пленарного засідання дозволив здобувачам відтворити реальний порядок проведення наукової конференції – з відкриттям, доповідями, дискусією, запитаннями та взаємооцінюванням результатів виступів. У процесі підготовки та проведення таких занять здобувачі сформували низку важливих компетентностей, зокрема:
- аналітичні та дослідницькі компетентності – уміння визначати проблеми та виклики сталого розвитку, аналізувати політики, опрацьовувати дані та формувати обґрунтовані висновки;
- комунікативні компетентності – навички наукової презентації, ведення професійної дискусії, аргументованого відстоювання власної позиції та роботи з аудиторією;
- організаційно-управлінські компетентності – планування роботи пленарного засідання, модерація обговорення, дотримання регламенту та забезпечення ефективної взаємодії учасників;
- проєктно-діяльнісні компетентності – підготовка структурованих наукових доповідей, оформлення матеріалів та представлення результатів дослідження відповідно до академічних вимог;
- компетентності стратегічного мислення – здатність оцінювати довгострокові наслідки управлінських рішень у контексті цілей сталого розвитку та національних політик;
- компетентності академічної культури – дотримання принципів академічної доброчесності, коректність цитування, уміння працювати з науковими джерелами.
Проведені заняття стали важливим етапом професійного становлення здобувачів третього рівня освіти та продемонстрували ефективність інтерактивних методів навчання для розвитку компетентностей у сфері публічного управління та адміністрування.