Безмежний світ подорожей і пригод на лекції в туристичній аґенції
Зустріч з діючим практиком – це завжди цікаво та пізнавально, це завжди розширення свого професійного кругозору, це завжди накопичення корисних порад і підготовка до майбутніх викликів у вирі післяуніверситетського життя. Саме тому, в рамках Навчальної практики «Вступ до фаху», першокурсники Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова за спеціяльністю 242 Туризм і рекреація 20 вересня 2023 року відвідали туристичну аґенцію «Дім Подорожей».
Лекційне заняття на тему «Характеристика підприємств туристичної галузі» провела директорка Анна КОБИЛЯНСЬКА. З перших хвилин закріпилася невимушена обстановка і в цій сприятливій атмосфері у форматі питання-відповідь непомітно промайнуло півтори години. Студенти отримали вичерпні відповіді, окремі з яких супроводжувалися яскравими прикладами, веселими спогадами, захоплюючими розповідями і щирими емоціями.
Тематика питань була різнобічною, а саме:
а) у який спосіб туристична фірма-початківець «Дім Подорожей» майже одинадцять років тому формувала свою клієнтську базу;
б) що саме було поштовхом до початку ведення туристичного бізнесу;
в) які є етапи організації подорожі та як вони реалізовуються;
г) які виникали казуси, складні ситуації і неґативні моменти у процесі організації турів;
ґ) наскільки важливим є ліцензування туристичної діяльности;
д) яким чином здійснюється вибір туроператорів;
е) які причини викликають банкрутства туроператорів;
є) якою є ґрадація піковости туристичної активности по місяцях і з чим це пов’язано;
ж) чи є важливим місцерозташування офісу туристичної аґенції «Дім Подорожей», зокрема, й туристичних фірм, загалом, для успішного функціонування;
з) якою є порівняльна динаміка туристичної активности та структура подорожей минулорічного і цьогорічного літа;
и) численні сувеніри, якими прикрашений офіс тураґенції, – це все згадки про власні подорожі чи частина з них є подарунками;
і) в яких країнах найбільше сподобалося подорожувати і чому;
ї) відпочинок тураґента – це більше відпочинок чи робота;
й) чи існують насправді крижані готелі та чи бронював «Дім Подорожей» ці заклади розміщення для своїх клієнтів;
к) чи цікавляться клієнти власними враженнями директорки тураґенції від подорожей і чи впливає це на рішення клієнтів у виборі місця відпочинку;
л) які найкращі та найдорожчі готелі відвідувала директорка турфірми;
м) чи подобається і чи практикує активний відпочинок директорка «Дому Подорожей»;
н) яким є Підприємницький Еверест директорки тураґенції;
о) які є розбіжності у якості туристичного й готельного обслуговування в Україні та у Світі;
п) як потрібно правильно поводити себе з «важкими» клієнтами;
р) які були найкумендніші скарги клієнтів у процесі організації туристичної подорожі.
Не можливо не згадати насичені й безцінні для директорки спогади подорожей до Лапляндії, численних грецьких островів і Венеції. Щирі-безпосередні відповіді Анни КОБИЛЯНСЬКОЇ усе дружніше згуртовували та додавали натхнення глибше пізнавати мистецтво ведення туристичного бізнесу.