Пізнаємо основи готельно-ресторанної справи
Готельно-ресторанна справа є важливим та невід’ємним інфраструктурним компонентом функціонування туристичної сфери. Саме тому, в процесі підготовки фахівців з туризму і рекреації у Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова передбачено теоретичне і практичне вивчення особливостей організації бізнесу в індустрії розміщення й харчування.
7 вересня 2023 року студенти першого курсу за спеціальністю 242 Туризм і рекреація в рамках Навчальної практики «Вступ до фаху» й навчальної дисципліни «Історія туризму» здійснили ознайомлювальну екскурсію до готельно-ресторанного комплексу «Південна Брама» і «Ресторації Шпіґеля».
Здобувачі одразу ж відзначили вдалий підхід до назви й архітектурного оздоблення «Південної Брами», враховуючи її географічне розташування. Все це у своїй органічній єдності породжує і зміцнює у відвідувачів відчуття захищеності, затишку і славної доби лицарства й таверн. Адміністратори готельної і ресторанної частин провели першокурсникам екскурсії. Кожен готельний номер і кожна ресторанна зала характеризуються проєктно-інтер’єрною унікальністю, що додає неабиякої привабливості «Південній Брамі». Внутрішній дворик з піччю, колодязеподібним місцем для багаття, водяним колесом та продуманими до дрібниць різними зручностями є комфортною родзинкою закладу.
Не менш цікавою виявилася екскурсія до «Ресторації Шпіґеля». Усі студенти відзначили вдале розташування цього закладу й відтворення окремих історичних фактів, що, у свою чергу, створює непідробну ауру першої чверті ХХ століття та додає цьому закладу туристичного бонусу культурно-пізнавального характеру. Кожна зала ориґінально облаштована й наче дихає своєю власною атмосферою. Вражає корелювання гармонійності між динамікою національної структури населення у першій половині ХХ століття та її відображення в картинах, світлинах, меблях, інших побутових та інтер’єрних речах і кулінарії.
Здобувачі вищої освіти зі спеціальності 242 Туризм і рекреація зрозуміли формулу успіху «Південної Брами» та «Ресторації Шпіґеля» – це, в першу чергу, обґрунтована концепція створення і функціонування обох закладів. Її реалізація є настільки систематичною, впевненою, чіткою, взаємодоповнюючою і переконливою, що якісно вирізняє «Південної Браму» та «Ресторацію Шпіґеля» в індустрії гостинності Хмельницького. Ґречність, історична і професійна обізнаність, а також комунікативна майстерність персоналу дозволяє клієнтам не тільки насолодитися отриманими послугами, але й реалізувати свої просвітницькі потреби. Дотримання чистоти й усіх санітарних вимог є третім компонентом формули успіху цих закладів.
Проведена екскурсія створила першокурсникам незабутні враження та розкрила особливості мистецтва готельно-ресторанного господарства.