Перейти до основного вмісту
Lex et Juctitia

Лекція з практиком у «Ресторації Шпіґеля»

Доброю традицією реалізації освітньо-професійної програми «Бакалавр туризму» Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова є проведення занять з освітньої компоненти «Організація готельно-ресторанного господарства» на базі відповідних господарюючих суб’єктів. Цьогорічний навчальний рік не є винятком і лекційне заняття для студентів-третьокурсників за спеціяльністю 242 Туризм на тему «Цикл розвитку працівника» було проведено в ресторані Української кухні «Ресторація Шпіґеля» директоркою цього закладу Ганною ДІЛЬ. 
Лекція розпочалася цікавим знайомством з персоналом «Ресторації Шпіґеля» та захоплюючою історією цього ресторану-музею. Поринання у давнину подій підсилювалося одночасною екскурсією рестораном, архітектура й аристократичний стиль якого з масивними меблями, знаменитими віконницями і люстрами, картинами й освітленням, сервіруванням та іншими вдалими особливостями інтер’єру створювали своєрідну атмосферу і візуальне відчуття гармонійної довершености в організації індустрії гостинности. 
Широкий спектр вражень неабияк підвищив інтерес до лекційного матеріялу, де викладачка на власному підприємницькому досвіді доступно пояснила стадії адаптації, зростання, зрілости і падіння у циклі розвитку працівника. Саме на прикладі «Ресторації Шпіґеля» вказані стадії було подано через призму таких критеріїв як: внесок у результати команди, мотивація, прихильність компанії, професіоналізм, сприйнятливість до інновацій. Логічним продовженням сказаного директорка ресторану вважала за необхідне охарактеризувати завдання керівника з метою перманентного спостереження і вчасного та правильного реаґування на зміну стадій розвитку працівника.
Здобувачі проявили активність до лекції з практичними рекомендаціями. Їх, у першу чергу, цікавило як саме керівнику вдається правильно розмежувати стадії розвитку працівника; яким чином здійснюється підхід до зміни завдань працівника в залежності від поєднання темпераменту його характеру із професійними здібностями; яким є пріоритетний стиль управління з огляду на стратегії впливу і стадії розвитку працівника; якими є особливості в оплаті праці та провідні способи мотивації.
Отримавши зрозумілі відповіді на свої запитання, здобувачі вищої освіти за спеціяльністю 242 Туризм вкотре переконалися у правильності тісної співпраці з викладачами-практиками та проведенні занять на базі функціонуючих підприємств їхнього професійного спрямування.