Перейти до основного вмісту
Lex et Juctitia

Лекція-екскурсія для майбутніх фахівців туристично-рекреаційної сфери

Заклади харчування є одними з найдавніших осередків задоволення рекреаційних потреб людей. Саме тому, 23 лютого 2024 року керівники курсів «Організація рекреаційних послуг» Леся ОМЕЛЬЧУК та «Рекреаційні комплекси Світу» Петро СЕМ’ЯНЧУК організували для студентів спеціальності 242 Туризм і рекреація Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова лекційні заняття в кафе «Dioscuri» й «Dioscuri-mini» на тему «Концепція закладів харчування – запорука якісного дозвілля рекреантів».
У кафе «Dioscuri» захоплюючу лекцію-екскурсію провела керуюча Ольга ВІЛЬЧИНСЬКА, яка підкреслила, що всі елементи, деталі і процеси цього закладу є реалізацією ретельно продуманої концепції. Першою її особливістю є доступність для широкого кола споживачів – навіть для школярів, які мають змогу за час перерви у повній мірі задовольнити свої потреби в їжі та відновленні фізичних сил. Іншим позитивним моментом є відкрита кухня з можливістю спостереження за приготуванням їжі та безпосереднім спілкуванням з кухарями у разі потреби – це уможливлюється завдяки якісно спроєктованій вентиляції. Наступною перевагою є меню у формі вітрини з готовими десертами, що є більш презентабельним, ніж світлини. Елементом турботи про окремі категорії гостей є комунальні столи у Великій залі – це дозволяє успішно виконувати соціяльну функцію рекреації. Не менш важливу рекреаційну роль виконує Зала-тераса з Дитячою кімнатою. Черговим концептуальним здобутком кафе «Dioscuri» є вдало облаштована Релаксуюча зона. Переконливим доказом піклування про своїх клієнтів і бажання якісно задовольнити їхні рекреаційні потреби є затишні кабінки.
В кафе «Dioscuri-mini» лекційно-екскурсійну естафету продовжила керуюча Леся ЖУРАВСЬКА цікавою історією про італійсько-кавказьку кухню закладів-побратимів. Також пояснено й концептуальну різницю між обома кафе, де «Dioscuri-mini» позиціонує себе як затишно-сімейне. Відтак, окреслено їхні спільні риси, а саме: френдлі-сервіс; перманентна самодисципліна керуючих; практична обізнаність керуючих у всіх робочих процесах з метою виправданих вимог до обов’язків підлеглих; злагоджена командна робота задля збереження і покращення репутації, попри певний фінансово-касовий індивідуалізм; підтримка комфортних умов праці, не зважаючи на особисті позаробочі негаразди; моделювання різної поведінки клієнтів і відповідної реакції задля уникнення конфліктних ситуацій; адекватне сприйняття зауважень та вжиття відповідних заходів у залежності від ситуації.
Обидві керуючі зробили акцент, що увесь інтер’єр є невід’ємною складовою концепції обох закладів, а їхня власниця Ганна ДІЛЬ дослухається до пропозицій персоналу щодо якісних змін. Таким чином, здобувачі освітньої програми «Бакалавр туризму і рекреації» на практичному прикладі переконалися, що детально продумана й реалізована концепція у поєднанні зі злагодженою роботою персоналу є запорукою якісного дозвілля рекреантів.