Презентації та обговоренні концепції взаємодії Верховного Суду й закладів вищої освіти
3 червня 2024 РОКУ представники юридичного факультету університету - декан юридичного факультету Віктор Захарчук та голова студентської ради, студентка 3 курсу юридичного факультету Катерина Марцінкевич, а також представники Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, Національного університету «Києво-Могилянська академія», Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Українського католицького університету, Національного університету «Острозька академія» та Національного університету біоресурсів і природокористування України взяли участь у презентації та обговоренні концепції взаємодії Верховного Суду й закладів вищої освіти.
Концепцію взаємодії презентували Секретар Великої Палати Верховного Суду Віталій Уркевич, суддя Великої Палати Верховного Суду, вчений секретар Науково-консультативної ради при Верховному Суді Олег Ткачук і суддя Верховного Суду у Касаційному цивільному суді Дмитро Гудима, перший заступник керівника Апарату Верховного Суду Расім Бабанли.
Учасники зустрічі обговорили такі ключові аспекти концепції взаємодії:
- створення можливостей для стажування студентів;
- впровадження модельної програми практики у судах;
- ознайомчі відвідування Верховного Суду за програмою «День у суді»;
- проведення муткортів з усіх юрисдикцій, за якими здійснює правосуддя Верховний Суд.
Під час презентації концепції Голова Верховного Суду Станіслав Кравченко наголосив, що в нинішніх умовах необхідно шукати нові підходи до взаємодії між судовою владою і закладами вищої юридичної освіти та посилювати співпрацю між студентами, науковцями і практиками, адже це сприятиме підвищенню ефективності як навчального процесу, так і роботи судів.
Також між Верховним Судом і всіма університетами були підписано меморандуми про співпрацю, а отже ¬– покладено початок фундаментальної роботи з удосконалення юридичної освіти, впровадження нових ефективних практик у навчальний процес та фахову підготовку майбутніх правників.