Міжуніверститетська співпраця й академічна мобільність у реалізації освітніх програм «Маґістр публічного управління та адміністрування. Територіальне управління та місцеве самоврядування» і «Бакалавр туризму»
Якісний освітній процес передбачає тісне співробітництво між навчальними закладами. Саме тому, з метою реалізації Договору про співпрацю між Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова і Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича, здобувачі освітньо-професійної програми «Маґістр публічного управління та адміністрування. Територіальне управління та місцеве самоврядування» й освітньо-професійної програми «Бакалавр туризму» 21 жовтня 2023 року здійснили навчально-пізнавальну поїздку до Північної Буковини.
У Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича наші здобувачі провели зустріч із заступником завідувача кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування Богданом СТОРОЩУКОМ, який коротко розповів про досвід реалізації освітньо-професійних програм «Менеджмент організацій і адміністрування» для першого (бакалаврського) та другого (маґістерського) рівнів вищої освіти. Відтак, зав’язався діалог, що охопив широке коло питань-порівнянь освітніх програм підготовки бакалаврів та маґістрів, а саме: освітні компоненти і процедура вибору дисциплін, система оцінювання і самостійна робота, програмні компетентності та результати навчання, наукова робота й наукова співпраця.
Богдан СТОРОЩУК також провів екскурсію для студентів найцікавішими місцями Чернівців, починаючи зі спадщини ЮНЕСКО – колишньої Резиденції митрополитів Буковини і Далмації. По дорозі до Хмельницького на студентів очікував іще один приємний культурно-пізнавальний бонус – відвідання Хотинської фортеці з її багатою експозицією, атмосферою героїчної давнини та мальовничою природою.
Взаємний обмін досвідом й екскурсії Чернівцями і Хотином дозволили здобувачам освітньої програми «Маґістр публічного управління та адміністрування. Територіальне управління та місцеве самоврядування» поглибити академічну мобільність, закріпити програмні компетентності, що передбачають здатність налагоджувати соціальну взаємодію і співробітництво, дотримуватися балансу інтересів учасників ділового спілкування, самонавчання, удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні, ініціативність, а також належно формувати програмні результати, що пов’язані з умінням здійснювати ефективну комунікацію й арґументувати свою позицію. Здобувачі освітньої програми «Бакалавр туризму» завдяки цій поїздці закріпили свої знання з таких навчальних дисциплін як: «Географія туризму», «Рекреалогія», «Спеціалізований туризм (подієвий, культурно-пізнавальний, релігійний, пригодницький)», «Історія туризму», «Організація екскурсійної діяльності» й «Організація туристичних подорожей».