Skip to main content
Lex et Justitia

Майбутні маркетологи відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0"

Майбутні маркетологи 9 вересня відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0". Це супер-подія і море вражень.

Своїм досвідом з майбутніми маркетологами ділився співвласник бізнесу ТМ "OBZOR" Никита Процанюк 

Студенти-маркетологи дізналися:

  • про роботу та технологічні особливості виробничого підприємства;
  • історію виникнення бренду;
  • особливості роботи з мультибрендовим асортиментом 
  • чому необхідно створювати сторіз та цікавий контент

Також під час екскурсії відбулося друге засідання студентського наукового гуртка "Marketing Business Community"

Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність і готувати нову зміну маркетологів

Фотогалерея