Майбутні маркетологи відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0"
Майбутні маркетологи 9 вересня відвідали фабрику з пошиття одягу "2.0". Це супер-подія і море вражень.
Своїм досвідом з майбутніми маркетологами ділився співвласник бізнесу ТМ "OBZOR" Никита Процанюк
Студенти-маркетологи дізналися:
- про роботу та технологічні особливості виробничого підприємства;
- історію виникнення бренду;
- особливості роботи з мультибрендовим асортиментом
- чому необхідно створювати сторіз та цікавий контент
Також під час екскурсії відбулося друге засідання студентського наукового гуртка "Marketing Business Community"
Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність і готувати нову зміну маркетологів