Новини
Гостьова лекція для майбутніх менеджерів «Цифрові технології у діяльності менеджера в банківській галузі»
Підготовка майбутніх менеджерів до роботи в умовах сучасного фінансового ринку передбачає не лише оволодіння теоретичними знаннями, а й розуміння реалій управління банківськими процесами в період глобальних викликів. Саме з цією метою для студентів першого курсу спеціальності D3 Менеджмент в рамках вивчення дисципліни "Інформаційні системи та технології" була організована гостьова лекція на тему «Цифрові технології у діяльності менеджера в банківській галузі». Її провів директор відділення «Хмельницьке №2» Sense Bank Віктор Олександрович Казаков. Під час зустрічі лектор поділився досвідом управління командою в банківській сфері в умовах воєнного стану, розповів про виклики, що постають перед менеджерами у фінансових установах, та про роль цифрових технологій у забезпеченні стабільності роботи банку.
Початок співпраці з проєктом "Медійна школа"
В рамках роботи студентського наукового гуртка "Маркетинг&бізнес ком'юніті" зі здобувачами першого курсу спеціальності D5 Маркетинг зустрілася Лямзіна Олена Володимирівна. Вона є власницею інтернет-порталу «Поділля NEWS» та продакшн-студії «Наголос», керівницею медіа-школи у Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді. Має досвід реалізації медійних проєктів за різними напрямами: освітніми, комунікаційними, гендерно-спрямованими. Під час реалізації одного з проєктів, а саме: "Медійної школи", яка розпочала свою роботу при ХОЦНТТУМ, Олена Володимирівна запропонувала організувати співпрацю з кафедрою менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій.
Знайомство з фінансовим світом: наш візит до Ощадного банку
06.11.2025р. у межах вивчення освітньої компоненти «Економічна теорія» та відповідно до Плану проведення гостьових лекцій, екскурсій у Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова, здобувачі вищої освіти першого курсу спеціальності D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, відвідали відділення Ощадбанку, що стало важливим етапом у їхньому професійному становленні. Основна мета екскурсії - ознайомлення молоді з діяльністю однієї з найбільших фінансових установ країни, практичними аспектами роботи банківської установи, розширення знань про фінансові послуги та формування фінансової грамотності.
Вебінар «Як реклама змушує нас купувати»
30 жовтня в рамках Тижня заощаджень 2025 за підтримки Національного банку України здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент прийняли участь у Вебінарі «Як реклама змушує нас купувати». Головним спікером вебінару виступила головна експертка управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторія Ролік. Учасники вебінару дізналися про психологію ухвалення людиною рішення купувати чи ні; фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців; прийоми відомих виробників для просування власних брендів.
Старт у світ підприємництва: навчання через гру
30 жовтня 2025 р. здобувачі вищої освіти спеціальності D2 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, у межах вивчення освітньої компоненти Економічна теорія (викладач – Тетяна ПІХНЯК, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій) мали змогу прокачати свої soft skills при вирішенні бізнес-симуляцій. Використання бізнес-симуляцій стало центральним елементом семінарського заняття. Студенти працювали у командах, кожна з яких отримала завдання та мала можливість зануритися в захоплюючий світ підприємництва. Також обговорювали види, суб’єкти, форми та функції підприємництва, перспективи його розвитку в Українi, звернули увагу на систему державної пiдтримки малого i середнього бiзнесу.
Брейн-ринг «Економічні перегони»
15 жовтня п.р., з нагоди Дня економіста та у рамках вивчення освітньої компоненти «Економічна теорія» відбувся яскравий та інтелектуально насичений захід — брейн-ринг «Економічні перегони». Захід був ініційований кафедрою менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій спільно із Студентським бізнес-центром і Навчально-науковим департаментом Студентської ради. Команди змагалися у восьми динамічних і захопливих раундах: «Хто більше?», «Показуха», «Питання-відповідь», «Піраміда А. Маслоу», «Заповни пропущені слова», «Абра- кадабра», «Правда-брехня», «Валюта». Кожен етап вимагав від учасників не лише ґрунтовних знань з економічної теорії, а й кмітливості, логіки, вміння працювати в команді та швидко приймати рішення.
Ознайомчий візит до КЗ «Хмельницький обласний центр цифровізації соціальної сфери»
9 жовтня 2025 року в межах реалізації плану гостьових занять відбувся ознайомчий візит студентів спеціальності D3 «Менеджмент» (освітнього рівня магістр) та 281 «Публічне управління та адміністрування» (освітнього рівня бакалавр) до КЗ «Хмельницький обласний центр цифровізації соціальної сфери» в межах вивчення курсів «Управління проєктами та фандрайзинг» й «Управління проєктами місцевого та регіонального розвитку». Студенти прослухали лекцію директорки Центру Тетяною РУДЕНКО на тему: «Супровід проєктів громад з цифровізації соціальних послуг за допомогою інструментів кейс-менеджменту».
Лекція-дискусія від представників страхової компанії «Гардіан»
У Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова відбулася лекція-дискусія на тему «Страховий ринок України в період трансформаційних перетворень». До заходу доєднались здобувачі освіти за спеціальністю "Менеджмент", які в межах теми "Фінансовий ринок" з навчальної дисципліни "Фінанси, гроші та кредит" мали можливість познайомитись ближче зі специфікою та особливостями функціонування страхового ринку.
КРУГЛИЙ СТІЛ «Інноваційні орієнтири розвитку освітньо-наукової програми за спеціальністю С1 Економіка та міжнародні економічні відносини»
10 жовтня 2025 року на факультеті управління та економіки відбувся круглий стіл на тему: «Інноваційні орієнтири розвитку освітньо-наукової програми за спеціальністю С1 Економіка та міжнародні економічні відносини». У заході взяли участь представники академічної спільноти університету, викладачі, здобувачі освітньо-наукового ступеня доктора філософії, а також запрошені зовнішні стейкґолдери. Обговорення було спрямоване на визначення сучасних викликів і перспектив розвитку освітньо-наукової програми, удосконалення змісту навчання, формування актуальних компетентностей і підвищення якості підготовки фахівців у сфері економіки та міжнародних економічних відносин.
Гостьова лекція "Діджитал-маркетинг: основи, інструменти, тренди"
13.10.2025 відбулася гостьова лекція для першого курсу спеціальності D5 Маркетинг у Хмельницькому університеті управління та права імені Леоніда Юзькова. Запрошеним спікером стала Оксана Голубовська, PhD маркетингу, PPC Group Head OMD Optimum Media Ukraine, яка презентувала своє бачення сучасного маркетингу. Тема лекції: Діджитал-маркетинг: основи, інструменти, тренди.
Для першого набору маркетологів ХУУП досвід спікерки виявився неоціненним!