Початок співпраці з проєктом "Медійна школа"
В рамках роботи студентського наукового гуртка "Маркетинг&бізнес ком'юніті" зі здобувачами першого курсу спеціальності D5 Маркетинг зустрілася Лямзіна Олена Володимирівна. Вона є власницею інтернет-порталу «Поділля NEWS» та продакшн-студії «Наголос», керівницею медіа-школи у Хмельницькому обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді. Має досвід реалізації медійних проєктів за різними напрямами: освітніми, комунікаційними, гендерно-спрямованими.
Під час реалізації одного з проєктів, а саме: "Медійної школи", яка розпочала свою роботу при ХОЦНТТУМ, Олена Володимирівна запропонувала організувати співпрацю з кафедрою менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій.
Основною метою роботи "Медійної школи" є навчання базовим навичкам у медіа здобувачів вищої та середньої освіти. Слухачі школи мають опанувати основи роботи у ЗМІ як для друкованих та інтернет-видань, а також отримати базові знання з відеожурналістики. Участь у цьому проєкті дозволить молоді не лише засвоїти теорію, а й навчитися застосовувати її на практиці під час написання журналістських матеріалів та зйомок інформаційних і розважальних відеосюжетів.
Перед здобувачами за ОПП Маркетинг відкриваються чудові перспективи щодо здобуття навичок у сфері маркетингових комунікацій та PR-діяльності та з’являється можливість отримати сертифікати для визнання здобутих знань в контексті неформальної освіти.
Дякуємо нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати нашу професійну діяльність