Вебінар «Як реклама змушує нас купувати»
30 жовтня в рамках Тижня заощаджень 2025 за підтримки Національного банку України здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент прийняли участь у Вебінарі «Як реклама змушує нас купувати».
Головним спікером вебінару виступила головна експертка управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій НБУ Вікторія Ролік.
Учасники вебінару дізналися про:
- психологію ухвалення людиною рішення купувати чи ні;
- фактори, які впливають на сприйняття споживачами ціни товару;
- секрети впливу маркетологів на покупців;
- прийоми відомих виробників для просування власних брендів.