Вивчаємо досвід успіху готельно-ресторанного комплексу «Sobkoff»
Підприємства, що надають рекреаційні послуги, відносяться до суб’єктів монополістичної конкуренції. Особливістю цієї ринкової структури є пошук унікальних та ориґінальних підходів з метою утримання й розширення закріплених позицій у сфері рекреації. Саме тому, 18 березня 2024 року для студентів спеціяльности 242 Туризм і рекреація Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова під керівництвом Лесі ОМЕЛЬЧУК і Петра СЕМ’ЯНЧУКА відвідали готельно-ресторанний комплекс «Sobkoff» у рамках освітніх компонентів «Організація рекреаційних послуг», «Основи туризмознавства», «Організація туристичних подорожей» та «Економіка туризму».
Практично-пізнавальну лекцію-екскурсію провів комерційний директор Максим ГОЛОВКІН. Здобувачі мали нагоду оглянути територію ГРК «Sobkoff», інтер’єр бальних зал і готельних номерів, облаштування інших приміщень. Цікаво було споглядати й одночасно слухати історію кожного підприємницько-креативного задуму і його реалізації. Цінною була інформація про особливості розширення бізнесу і зміну підходів до організації готельно-ресторанних послуг, удосконалення й урізноманітнення музичного супроводу, залучення знаменитостей української естради і кулінарії, монітринґ трендів та фінансову доцільність нововведень. Чимало часу зайняло безпосереднє спілкування студентів з Максимом ГОЛОВКІНИМ і ціла низка питань, що стосувалися кадрової політики, умов стажування і працевлаштування, порядку нарахування заробітної плати персоналу та принципів розподілу чайових, особливостей формування й реґулярности перегляду меню, тривалости робочого дня та норми завантажености офіціантів і кухарів в залежності від різних чинників та обставин, випадків зловживання на робочому місці й курйозних ситуацій, специфічних гостей і популяризації закладу.
Успіх функціонування ГРК «Sobkoff», повнота відповідей і багаторічний практичний досвід лектора-екскурсовода, а також невимушена атмосфера додавали здобувачам освітньої програми «Бакалавр туризму і рекреації» бажання й упевнености у поглибленні своїх знань і вмінь для вибудови власної-особливої туристично-рекреаційної підприємницької лінії.