Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Я вами керую, щоб ви мені платили, а ви мені платите, щоб я вам наказував (Карел Чапек) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Кафедри
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Навчальна діяльність
  • Наукова діяльність
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Тендерні закупки
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Структурні підрозділи   
     
    Юридична клініка
    ПРАВИЛА ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН в онлайн режимі (Skype).
    Юридичною клінікою Хмельницького університету управління та права


    1.   Загальні положення

    1.1.   Правила розроблені для ефективної діяльності юрисконсультів та студентів-консультантів юридичної клініки Хмельницького університету управління та права в онлайн режимі з надання юридичних послуг соціально незахищеним верствам населення.
    1.2. Метою консультування є подолання розриву між теорією і практикою в навчальному процесі; набуття студентами, які задіяні в роботі юридичної клініки, через надання онлайн-консультацій, практичних навиків високого професійного рівня та спрощення доступу до безоплатних юридичних послуг.

    2.   Прийом громадян

    2.1.   Студенти-консультанти юридичної клініки Хмельницького університету управління та права здійснюють прийом громадян в режимі онлайн 1 рази в тиждень ( вівторок ) відповідно до розпорядку роботи, який затверджений Положенням.
    2.2.   Організація та прийом громадян проводиться студентом-консультантом під контролем юрисконсульта юридичної клініки.
    2.3.   Необхідною умовою онлайн консультування ( «Skype») є наявність засобів відеозв`язку, а саме: комп’ютера ( з мікрофоном, відеокамерою та аудіо звуковою гарнітурою) , смартфона або планшета з додатком «Skype» за наявності доступу до мережі Internet .
    2.4.   До початку бесіди із студентом-консультантом громадянин повинен ознайомитися з правилами прийому громадян, розміщеними на офіційному сайті ХУУП та надати згоду на заповнення анкети студентом-консультантом і пред’явити документи, що підтверджують належність до категорії осіб, яких обслуговує юридична клініка Хмельницького університету управління та права.
    2.5.   Студент-консультант на основі анкети та наданих документів, перевіряє належність громадянина до однієї із наступних категорій:
    •   малозабезпечені (середньомісячний прибуток менше розміру межі малозабезпеченості, встановленого на день звернення);
    • малозабезпечені;
    •   інваліди 1-3 групи;
    •   пенсіонери;
    •   громадяни, що постраждали від Чорнобильської катастрофи;
    •   реабілітовані;
    •   безробітні;
    •    учасники бойових дій (учасники АТО та члени їх сімей);
    •    вимушено переміщені особи із зони проведення АТО.
    2.6.   Юридичні послуги громадянам вказаних категорій, надаються з питань цивільного, житлового, трудового, земельного, адміністративного, сімейного права та права соціального забезпечення (окрім пенсійного забезпечення та кримінального права).
    2.7.   Остаточне рішення про прийняття справи приймає юрисконсульт клініки.
    2.8.   Юрисконсульт приймальні може відмовити особі в наданні юридичної допомоги у разі, якщо:
    •   в громадянина відсутні засоби відеозв’язку передбачені п. 2.3;
    •   громадянин не належить ні до однієї із категорій передбачених п.2.5.;
    •   документи, що підтверджують статус громадянина відсутні;
    •   вирішення даної справи знаходиться поза компетенцією
    юридичної клініки;
    •   документи, необхідні для надання юридичної допомоги відсутні.
    2.9. Про відмову громадянину повідомляється в день звернення з обов’язковим обґрунтуванням причин відмови. Це рішення може бути оскаржено громадянином протягом 2-х днів завідувачу юридичної клініки, рішення якого є остаточним.
    2.10. У випадку відмови, юрисконсульт юридичної клініки повинен, по можливості, повідомити громадянину про місцезнаходження установ, організацій, фахівців у сфері права, які можуть надати допомогу з цього питання.
    2.11. За результатами співбесіди студент-консультант здійснює реєстрацію у журналі обліку звернень громадян. Студент-консультант зобов’язаний роз’яснити громадянину, що юридична допомога надається студентами юридичного факультету Хмельницького університету управління та права. Громадянин повинен дати усну згоду на ведення його справи студентом-консультантом. Статус клієнта юридичної клініки виникає з моменту надання клієнтом усної згоди .
    2.12.   Під час надання згоди громадянином на заповнення анкети вирішується питання про конфіденційність інформації, шляхом погодження громадянина на збір, обробку, зберігання та використання персональних даних, які містяться в цій анкеті, з додержанням всіх необхідних заходів, щодо захисту цих даних від несанкціонованого розповсюдження відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів.
    2.13. Усі документи, необхідні для надання консультації надаються в електронному варіанті шляхом:
    •   надсилання їх на електронну пошту: uk@univer.km.ua ;
    •   передачі файлів у програмі «Skype» ( логін: huup_uk).
    2.14. Студент-консультант призначає клієнту час наступної відеоконференції та заносить про це відомості в анкету.

    3. Порядок надання юридичних послуг

    3.1. Ведення справ клієнтів є основним методом роботи юридичної клініки Хмельницького університету управління та права і передбачає наявність достатніх теоретичних знань у студентів-консультантів з відповідних галузей права.
    3.2.   Надання юридичної допомоги студентами-консультантами проводиться під контролем юрисконсультів, які гарантують якість послуг, що надаються.
    3.3.   Основними формами юридичної допомоги є:
    •   онлайн-консультації;
    •   складання юридичних документів;
    •   участь у судовому розгляді справ та представництво інтересів громадян в органах державної влади.
    3.4.    Робота з клієнтами по справі включає в себе, як правило, наступні етапи:
    •   заповнення анкети та надання згоди клієнта на обробку персональних данних;
    •   проведення інтерв’ювання клієнта;
    •   аналіз ситуації;
    •   підбір і дослідження нормативно-правової бази;
    •   розмова студента-консультанта з юрисконсультом;
    •   вчинення інших необхідних дій;
    •   Надання консультації клієнту.

    3.5.   Вказівки юрисконсульта в процесі роботи студента-консультанта з справою є обов’язковими. Їх невиконання є підставою для усунення студента від справи.
    3.6.   Якщо після отримання онлайн-консультації клієнт висловлює побажання про представлення його інтересів юридичною клінікою Хмельницького університету управління та права в даній справі, то клієнт безпосередньо має звернутися до юридичної клініки університету.

    4. Закриття справ.

    4.1.   Закриття справи клієнта можливе тільки після вчинення необхідних дій по захисту прав і інтересів клієнтів.
    4.2.   Підставою дострокового закриття справи є:
    •   смерть клієнта;
    •   відмова клієнта від юридичних послуг;
    •   припинення роботи юридичної клініки;
    •   неможливість надання правової допомоги з незалежних від юрисконсультів і студентів-консультантів причин.
    4.3.   В процесі роботи з клієнтом, справа за рішенням юрисконсульта може бути передана іншому студенту-консультанту, для
    продовження роботи і закриття справи у випадку:
    •   закінчення навчального семестру;
    •   порушення студентом-консультантом норм етики;
    •   негативних відгуків клієнта про роботу студента-консультанта;
    •   відсутності взаєморозуміння між студентом-консультантом і клієнтом;
    •   інших причин, які не дають можливості продовжувати роботу по справі.
        
    Керівник підрозділу:
    Гарієвська Мирослава Богданівна


    Контакти: 29000, м. Хмельницький, вул. Героїв майдану, 8.
    Телефон: (0382) 71-75-76 факс: (0382) 71-75-76
    Пошта: uk@univer.km.ua

     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА 2017 р.