Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Яка країна, такий і закон (Народна мудрість) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Кафедри
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Навчальна діяльність
  • Наукова діяльність
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Публічні закупівлі
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв Майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Пресцентр університету   
     

    Основні заходи, проведені Студентським Бізнес-центром за лютий-початок квітня 2012 року

    14.02 Тренінг для студентів 2 курсу (1 група) в межах вивчення дисципліни «Гроші та кредит» на тему: «Планування бюджету сім’ї», де студенти навчились самостійно складати бюджет сім’ї, розподіляти кошти на різні статті витрат і визначати їх раціональність.
    18-19.02 Поїздка до м. Києва для участі у конференції з проектного менеджменту, організовану міжнародною молодіжною організацією JCI Youth, де були розглянуті практичні аспекти створення, розвитку і просування проектів, а також питань залучення коштів до їх реалізації та налагодження необхідних зв’язків.
    01.03 Зустріч з Надією Кунинець – регіональним менеджером програми SIFE Україна в Західному регіоні. Розглянуто основні аспекти та особливості програми, цілі та напрямки спрямування проектів в межах програми та практичні аспекти організації та реалізації проектів.
    06.03 Тренінг для студентів 2 курсу (2 група) в межах вивчення дисципліни «Гроші та кредит» на тему: «Планування бюджету сім’ї в умовах суттєвих змін», де студенти самостійно склали бюджети своїх сімей, розподілили кошти на різні статті витрат і визначили їх раціональність, визначили динаміку витрат в умовах зовнішніх та внутрішніх змін.
    13.03 Зустріч з представниками Державної податкової інспекції,  на якій було розглянуто питання спрощеної податкової системи оподаткування (крім основних засад були розглянуті класифікація підприємств та розміри знижок в залежності від групи, до якої вони належить); права на податкову знижку; особливостей декларування доходів громадян; державної податкової політики та її практичних заходів, спрямованих на стимулювання розвитку малого бізнесу; процедури консультування при створенні власної справи.
    15.03 Тренінг з елементами «мозкового штурму» зі створення ідей проекту SIFE для команди університету, результатом якого було створено концепцію та визначено основні завдання в її межах, а також розподілено обов’язки по визначених напрямках між членами команди.
    19.03 Поїздка до м. Києва для участі у тренінгу для команд SIFE в офісі компанії Філіп Морріс Україна, де було отримано теоретичні знання про функціонування найкращих команд SIFE в різних країнах світу, про методи, які слід використовувати в діяльності команд, а також практичні  навички групової роботи у вигляді презентації власного проекту, який було розроблено на базі отриманих під час тренінгу знань.
    02.04 Студентське дослідження чаїв серед студентів та працівників університету в межах вивчення дисципліни «Маркетингові дослідження», в ході якого визначено, що більшість респондентів надає перевагу натуральному чаю без ароматизаторів, а при порівнянні дорожчих і дешевших марок чаю було визначено, що при незнанні марки  споживачі, опираючись виключно на смакові якості, обирають дешевший чай.
    03.04 Зустріч з комерційним директором Обласної філармонії, Ковальчуком А.В. Розглянуто основні практичні аспекти та проблеми проектного менеджменту, фандрайзингу та визначено ключові моменти успіху проекту.
    02-06.04 Експеримент з питання ефективності рекламних листівок  в студентському середовищі. В результаті дослідження визначено, що найефективнішим засобом комунікації серед студентів є передача інформації безпосередньо один одному. Листівки виявились неефективними в досліджуваному середовищі.
    10.04 Зустріч зі спеціалістом в сфері ІТ-технологій, Захаром Чумаком, на якій була проведена лекція про основи електронної комерції. В ході лекції були розглянуті такі питання, як основні шляхи заробітку в глобальній мережі Інтернет, основні помилки та пріоритетні напрямки такого заробітку.
      




     
       Новини 
     
  •  
  • Конкурс на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників
  •  
  • Фонд Віктора Пінчука розпочинає 14-й конкурс стипендіальної програми «Завтра.UA»
  •  
  • З’їзд Асоціації юридичних клінік України
  •  
  •  
  • ПОВТОРНЕ ЗНО ДЛЯ ВСТУПУ ДО МАГІСТРАТУРИ
  •  
  • Науково-практичний семінар з наукометрії
  •  
  • КОНКУРС імені Святого Володимира на краще науково-правниче видання у 2019 році
  •  
  • КУРСИ З ОТРИМАННЯ ЗНАНЬ У СФЕРІ ПРИМУСОВОГО ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ
  •  
  • Короткостроковий семінар
  •  
  • День знань – 2019
  •  
  • Вітання!
  •  
  • Меморандум про співпрацю
  •  
  • Скасування конкурсу на заміщення окремих вакантних посад науково-педагогічних працівників
  •  
  • Конкурс на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників та директора бібліотеки
  •  
  • День знань

     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА ІМЕНІ ЛЕОНІДА ЮЗЬКОВА 2019 р.