Надіслати листа Мапа сайту На головну сторінку
... Влада не перевага, а тягар (Сідні) ...
Українською мовою Русский язык In English
 Меню   
 
  • Загальна інформація
  • Освітній процес
  • Управління університетом
  • Ліцензування та акредитація
  • Вступнику
  • Факультети
  • Кафедри
  • Центр ППК
  • Структурні підрозділи
  • Навчальна діяльність
  • Наукова діяльність
  • Студентське життя
  • Випускники університету
  • Профспілка
  • Публічні закупівлі
  • Інформація для оприлюднення
  • Мапа сайту
  •  

     Спілкування   
     
  • Онлайн конференція
  •  

     Бібліотека   
     
  • Електронна бібліотека
  •  


     Контакти   
     

    29000, Україна
    м. Хмельницький,
    вул. Героїв майдану, 8
    тел:    (0382)71-80-00
    факс: (0382)71-75-70
    email: info@univer.km.ua

     

     Про нас   
     

    Відео про нас

     

     Банери   
         
    Ми на facebook
    Надання безоплатної правової допомоги.
    Євразійська асоціація правничих шкіл та правників
    Міжнародна програма TEMPUS:TRADIR
    Інтернет-портал мережі УРАН доступу до електронних інформаційних ресурсів
    Міністерство освіти і науки України
    Ridna khmelnitchina
    Вінницький регіональний центр оцінювання якості освіти
    neuvoo.com.ua - Ваш пошук роботи починається тут.
    International Association of Procedural Law
    ГГТУ им. П.О.Сухого.
     

     Фотовиставка   
     
     

     Погода   
     
    Погода в Хмельницькому » Україна
     

       Пресцентр університету   
     

    Поради психолога студентам під час сесії

      Одні із найяскравіших місяців року, травень і червень, для студентів,  це, перш за все завершення навчального року, якому передує сесія. Саме від її результатів напряму залежить увесь літній відпочинок: чи буде він безтурботним і радісним чи  доведеться гризти граніт науки.
      Досить часто навіть дуже здібні і старанні студенти на іспиті розгублюються і забувають від хвилювання навіть той матеріал, який знають дуже добре. Як правило, усі спроби довести викладачу, що «я ж це читав, вчив» є невдалими, оскільки іспит – це підсумковий контроль засвоєння навчальної дисципліни на якому викладач оцінює не процес вивчення, а результат.
      Звісно, щоб сесія пройшла легко потрібно працювати систематично та послідовно протягом усього навчального семестру. Якщо ж десь у чомусь ви пролінувалися, або саме слово іспит викликає у Вас страх та хвилювання, тоді нищенаведені  прийоми-рекомендації саме для вас:

      1. Встановіть терміни виконання завдань (Складіть свій план по виконанню етапів роботи. Іноді, виявляється важливіше виділити деякий час більш глибокому засвоєнню пройденого, ніж поспішати з виконанням наступних етапів);
      2. Складіть список справ ( він повинен мати короткі і конкретні завдання);
      3. Вносьте різноманітність у свої заняття (Наприклад, займаючись увесь вечір не варто сидіти над виконанням одного завдання. Змініть діяльність, це той самий відпочинок. Ефективність роботи буде кращою, якщо протягом вечора, ви будете займатися різними справами, а не сидітимете над однією);
      4. Намагайтеся не працювати на одному, «улюбленому» місці (У більшості з нас є улюблене місце, де ми працюємо. Однак, якщо весь час працювати на одному місці, буде легко виправдати своє небажання працювати ще будь-де);
      5. З початку занять враховуйте, яким способом будуть оцінюватися результати. Якщо іспитом, починайте практикуватися у відповідях на питання одразу як пройдете матеріал. Не залишайте для вивчення великий обсяг матеріалу;
      6. По можливості займайтеся з однокурсниками. Працюючи самостійно можна годинами сидіти над книгами без відчутного результату. По суті, коли ми пояснюємо щось комусь, ми ефективно навчаємося самі;
      7. Не дозволяйте собі захоплюватися «терміновими» справами. (Віддаючи енергію якійсь терміновій справі, через певний час, ми просто постаємо перед необхідністю так само терміново виконувати іншу справу. До виконання завдань, прагніть приступити раніше, аби менша їх частина переходила у розряд термінових;
      8. Уникайте накопичення не завершених завдань.
      9. Активно икористовуйте перші 10% часу. Особливість людської поведінки в тому, що 90% справ виконуються протягом останніх 10% часу. Розмірковуючи логічно, те ж саме можна зробити у перші 10% часу.
      10. Будьте реалістом (Тримати темп – означає працювати ефективно, але не перепрацьовувати. Обирайте темп, який відповідає рівню життєвих сил. Враховуйте, що джерелом енергії для підтримки темпу є відпочинок);
      11. Домовляйтеся між собою і поділяйте на усіх загальну частину роботи. Наприклад, пошук інформації, необхідної для виконання завдань.
      12. По можливості порівнюйте свої конспекти з конспектами 2-3 студентів, при цьому доповнюйте, виправляйте записи.
      13. Оволодійте технікою швидкого читання. Вміння читати швидко – важлива якість, що дозволяє засвоїти набагато більший обсяг матеріалу.

      Вдалої сесії та гарних канікул усім студентам!!!

      Оксана Гуменюк, кандидат психологічних наук, доцент




     
       Новини 
     
  •  
  • ЗАСІДАННЯ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СПІЛКИ ЕКОНОМІСТІВ УКРАЇНИ
  •  
  • КОНКУРС КРАЩИХ ПРАКТИК, ЯКИЙ ПРОВОДИТЬСЯ З МЕТОЮ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
  •  
  • ЗАХИСТ МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 073 МЕНЕДЖМЕНТ
  •  
  • Конкурс на заміщення вакантної посади
  •  
  • УСПІШНО АКРЕДИТОВАНО ОСВІТНЮ ПРОГРАМУ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
  •  
  • Чергові наукові здобутки наших студентів!!!
  •  
  • Відбулась зустріч з учнями та працівниками шкіл міста Хмельницького!
  •  
  • В ХУУП відбувся науково-практичний круглий стіл.
  •  
  • Інформація
  •  
  • Оголошення!
  •  
  • Набір на короткостровий семінар з підвищення кваліфікації арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами).
  •  
  • Оголошення!
  •  
  • Рейтингове оцінювання науково-педагогічних працівників університету за результатами професійної діяльності у 2017-2018 навчальному році
  •  
  • Оголошення
  •  
  • Вітаємо команду!

     
    ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ УПРАВЛІННЯ ТА ПРАВА 2019 р.